Welke nato, strap of bandje op deze horloges?

2 likes

Dat is wat ze vertelde. Maar zijn er alternatieven behalve van die plakeinde?

Ja is altijd vervelend als er van die artsen zijn die zeggen dat je er niet bij mag zijn. Maar goed is beter zo, er moet ook iemand zijn om op de kleintjes te passen.

1 like

Ze vertelde dus niet de waarheid. Hopelijk omdat ze niet beter weet, ik vrees omdat ze je probeerde dan maar wat anders te verkopen.

Ja, met zo’n stukje metaal. Zo’n bandje als het bandje dat die kerel in z’n hand heeft in de link die ik eerder plaatste. Oh wacht, die kerel ben jij.

Zoek op ‘open ended watch strap’ en je komt er een heel zwikkie van tegen.

http://www.ofrei.com/page1664.html

https://www.ukwatchstrap.co.uk/Donald-Clarke-Denver-Calf-Open-Ended-Dark-Brown-AD8.html

2 likes

Jawel, laatst nog een gekocht. Moest wel besteld worden en had een lange levertijd.

Doe dan een leren nato. Cognac kleur zou wel aardig staan denk ik!

Sterkte

Dat bandje was uit de jaren 40/50. Is nooit onderhouden, dus je weet wel in welke staat die is. Niet bruikbaar dus.

Je vraagt me naar een alternatief, dus ik laat je zien wat een alternatief is. Zulke bandjes kun je ook weer nieuw kopen. :slight_smile:

1 like

Maar ik wil graag een bandje die je niet moet plakken. Ik wil hem namelijk soms gewoon kunnen omwisselen mocht ik uitgekeken zijn en dan niet gelijk het bandje te moeten weggooien.

@W.E alsjeblieft niet boos doen. Ik ben soms gewoon traag van begrip. Sorry! Maar zo’n bandje met van die metalen pinnen , word dat nog gemaakt?

Ik had mijn bovenstaande bericht bijgewerkt met een paar koppelingen naar advertenties. Misschien kun je wat inspiratie opdoen als je daar eens naar kijkt. :slight_smile:

1 like

In ieder geval heel erg veel dank. Sorry dat ik je zo op je zenuwen werk!

Ik reageerde wat oververhit, het spijt me. :handshake:

1 like

Waar kan ik die het beste kopen? Dit klinkt als een goed idee! Ook makkelijk bij het wisselen van horloge.

Geen probleem. Ik weet dat ik soms een moeilijk figuur ben

1 like

Zelf heb ik er geen, maar ik zie dat vrijwel alle aanbieders van horlogebanden, ook leren nato’s aanbieden. Dus zoek bij je favoriete winkel!

1 like

:+1:t2: Of :-1:t2: ?

1 like

Het is uiteindelijk dit geworden

2 likes

Wauw, geweldig. Veel draagplezier :+1:

3 likes

Dankjewel! :slight_smile:

1 like