welke relaties zijn beide horlogeliefhebber en actief op het HF

Hahaha daar kan ik niet zonder mooi klokkie aankomen natuurlijk. Heb net een oris big crown besteld

1 like

Da’s mooi, ik ben er ook met m’n echtgenote.

3 likes

@Jeppe73

12 likes

Ze heeft haar zin, een meshband op de Ebel, doe ik vandaag met haar mee,

12 likes

13 likes

Ja ja, we zijn nog steeds een stelletje Assie en ik. En beide horlogeliefhebber :wink:

11 likes

Je hebt helemaal gelijk dat deze ook hier hoort beste @fredpanarai1! :smiling_face:

Wat ik extra leuk vond: Deze flikflak kochten we (samen met vrouwlief) toen we voor mij een moonswatch gingen halen. Dat was een vrij korte verhandeling maar samen met z’n 3en deze flikflak uitzoeken was een gezellig feestje daar in de winkel.

10 likes

Dagje Kampen met vrouw lief Maria.
Ook zorg voor de inwendige mens. :coffee:

13 likes

Niet de meest recente, maar mijn vrouw begint langzaam zelf wat horloge’s te verzamelen. Erg gek op de jaren 70 kleinere horloges van Seiko,Citizen en Omega.

10 likes

Ook mevr. Gup begint een aardige collectie vintage op te bouwen, vandaag allebei Omega

15 likes

:eyes::woozy_face::joy:

2 likes

Dat is toch hartstikke leuk, samen met horloges bezig zijn :smile:
En in dit geval ook nog eens merkvast, vind die van mevr. Gup het mooist :wink: (heel persoonlijk natuurlijk) :smile:

1 like

Als je MPS hebt zit hij in de goede topic😂

1 like

Bedoel je hier een medische aandoening of heeft dit een andere betekenis?

Mijn vrouw kan horloges wel waarderen. Ze staat vaak net zo verlekkerd naar etalages met horloges te kijken als ik.
De linker box is van mij, en de rechter van haar.

Dus ja, ze heeft er mee. Haar opmerking naar mij toe: “je moet eens vaker van horloge wisselen schat, zonde om ze niet aan te doen” :smirk:

5 likes

Kijk, en zo hoort het daarbij gaat ze jou ook nog voorbij met de horloges :wink:. Boxen moet wel gevuld zijn natuurlijk :grin:

3 likes

Multi persoonlijkheids stoornis. Nooit eenzaam, altijd aanspraak.
Wel rot ziektebeeld

2 likes

Het is een tijd geleden dat ik hier iets gepost heb, maar vandaag zeker een goede aanleiding. @Assie62 is TL-2 geworden, dus saampjes even een duo foto geplaats van een Tissot PRX :partying_face:

Maar even een update van dit topic, je mag ook een duo foto plaatsen met je vrouw, kind, kleinkind, opa, oma, buuf enz. Even weer wat leven in dit topic blazen :wink:

4 likes

Lekker met vakantie in Altastenberg.

6 likes

Geniet van jullie vakantie :+1:

2 likes