Welke relaties zijn beiden horlogeliefhebber en actief op HF?

We kunnen de naam van het topic veranderen naar meneer en mevrouw Gup only? :grin:

5 likes

Nee nee zeker niet, ben er ook nog he. Even Assie streng toegesproken :wink:

7 likes

Lekker @fredpanarai1 en @Assie62 , goed bezig!

3 likes

Nog eentje dan :innocent: :greece:

9 likes

@Gup :joy::joy: Assie is half…( Mag je zelf invullen) na een dag op het werk waar de airco kapot is​:joy::joy:

4 likes

Ff doorzetten @Assie62 , laat die foto’s maar komen, anders krijg ik nog een reputatie :scream:

2 likes

Oke oke, mrg komt er weer een na bezoek aan mijn mams😄

3 likes

Beide mooie colectie

1 like

Van die collectie is er nog maar 1tje over… en die draag ik ook nooit meer…:scream:

Ik heb er nog maar 1 die ik zowat 24/7 draag. ( En die zit daar niet bij )

De collectie van mijn vrouw daarintegen is nog steeds intact.

2 likes

Tis de zoektocht en de hobby die het maken…bij 25 denk ik …ik moet iets van de hand doen…mmm
De liefde voor het draaiende wijzertje is te groot
Je ziet elke keer iets erin :sparkling_heart:

1 like

8 likes


Deze heb ik even geleend want Fer zei, dit bandje draagt lekker met dit weer.
Blijf helaas alleen met een flupje zitten omdat mijn pols zo smal is en kan hem niet meer onder dat dingetje doen.

8 likes

Kijk, dat zijn ze!! Top @Assie62 !
Vanavond weer een van mevrouw Gup en mij :wink:

3 likes


8 likes

10 likes

6 likes


5 likes



7 likes

Zeg @Gup Get a room :grimacing:

2 likes

Met de airco aan, prima uit te houden :wink:

Morgen lekker vakantie boeken, beter te vroeg dan te laat toch :smiley:

Nog 3 dagen doorbijten, dan komt het echte lekkere weer :sunny:

3 likes