We kunnen de naam van het topic veranderen naar meneer en mevrouw Gup only? ![]()
5 likes
@Gup ![]()
Assie is half…( Mag je zelf invullen) na een dag op het werk waar de airco kapot is:joy:![]()
4 likes
Oke oke, mrg komt er weer een na bezoek aan mijn mams😄
3 likes
Beide mooie colectie
1 like
Van die collectie is er nog maar 1tje over… en die draag ik ook nooit meer…![]()
Ik heb er nog maar 1 die ik zowat 24/7 draag. ( En die zit daar niet bij )
De collectie van mijn vrouw daarintegen is nog steeds intact.
2 likes
Tis de zoektocht en de hobby die het maken…bij 25 denk ik …ik moet iets van de hand doen…mmm
De liefde voor het draaiende wijzertje is te groot
Je ziet elke keer iets erin ![]()
1 like
Deze heb ik even geleend want Fer zei, dit bandje draagt lekker met dit weer.
Blijf helaas alleen met een flupje zitten omdat mijn pols zo smal is en kan hem niet meer onder dat dingetje doen.
8 likes













