Ah Sumiko…beste mc voor het geld…
Klinkt erg goed in ieder geval. Maar back ot: wat voor Rolex als eerste? Mijne was de witte Expl 2. Topklok imho.
De mijne was een 1500 bicolor die later geruild tegen een speedmaster en die weer geruild tegen een Ebel le modulor.
Zou ik nu nooit meer doen.
Later nog een 1500 geheel staal met engineturned bezel en een paar 6424 precisions.
De stomste verkoop was een Zenith chronometre cal135 …maar ja toen onwetend. (charles uit Den Haag wist het wel
)
Eerst een aantal keren gaan passen en kijken met welk horloge je een klik hebt. Ligt je keuze nog even buiten budget spaar Dan door.
En naar de HF meeting komen, kun je heel veel moois bijelkaar zien.
Bij mij was het de sub c nd trouwens. De vorige sub nd had ik mindere klik me vanwege de sluiting, dus gewoon gewacht tot het geupdate model uitkwam.
Altijd mooi om te lezen discussies tussen rolexisten en niet rolexisten. Ik kan er van genieten.
Supergezellig hier weer trouwens de laatste tijd…
Ik ben begonnen met een 1601 DJ. Daarna ook de Exp II in wit (26570). De nieuwe versie kan me niet bekoren. Veel te lomp qua formaat.
Haha, ja de zoveelste Rolex fittie. Grappig, bij geen ander merk heb je dat zo sterk als bij Rolex.
Ik wilde eerst ook zsm een op dat moment ‘bereikbare’ rolex aanschaffen… Dat was dan hoogstwaarschijnlijk een explorer I of II geworden of een oudere sub. Ik wist toen al dat ik het liefst een sub C wilde dus uiteindelijk nog maar wat extra verkocht om te gaan voor de klok die ik echt wilde
Ik ben helemaal gelukkig met mijn pas aangeschafte Explorer II…
Die gaat voorlopig ook niet weg.
Rolex voelt altijd goed. Geeft rust. Zeker als je een mooi compleet setje weet te bemachtigen.
Wil alleen nog graag een pre-supercase gmt erbij. Jammergenoeg zijn die dingen zo duur.
Nu was de DJ turn o graph op jubilee ook een hele mooie klok… Alleen had ik die niet compleet met doos en papieren. Dat vind ik dan weer minder leuk.
Idem voor de DJ 1601… Al had ik die eigenlijk niet weg moeten doen…
De DJ 16013 was erg mooi en compleet… Maar goud/staal was toch wel beetje fout… Maar absoluut een mooie klok.
Liefst hou ik ze allemaal 
Maar bij m’n niet-rolex horloges heb ik dat totaal niet… Uit het oog is uit het hart.
1 van de bovenstaande gaat het worden…
Milgauss!
Sorry, de explorer II springt er voor mij uit 
Pak een jong gebruikte Milgauss met Zwarte Dial. Die is iets toegankelijker dan een Sub en super mooi!
Voor mij blijft een sub de vereenzelviging van rolex. 1 van de heerlijkste klokken ooit.
Ja inderdaad!
Vind het wel grappig weer om elke keer weer de verschillende meningen en stellingen te lezen, vele keren telkens weer terug, soms kan dat grappig zijn soms denk ik huh?
Vind het grappig als iemand zegt dat hij tussen een paar modellen van Rolex twijfelt voor aanschaf, Krijg je vaak te horen oh je koopt een Rolex om de Rolex!
Om maar een voorbeeld te noemen.
Als iemand tussen 3 Breitlings of Seiko´s twijfelt hoor je dat nooit!

Zoveelste fittie is weer een feit, houdt het ook wel weer levendig! Dat dan weer wel.
Groeten,
Noel.