Welke top drie heb jij vandaag?

de derde is onderweg!

41 likes

Hoe staat het met de casebacks?
Van eentje was die al totaal verpest door dat harde gras waar ie in was gevallen tijdens zijn (bijna) wekelijkse fotoshoot.

Godnondejuuuu wat een top collectie wordt dat! De Zenith Daytona is echt schitterend!!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

Inderdaad helemaal naar de kl*te. Jammer maar ik zal er inderdaad mee moeten leren leven…

Ik heb een 3-piece collectie, dus de keuze is makkelijk. En ik wil het ook bij 3 stuks houden.

Alleen vind ik het wel erg moeilijk om te gaan kiezen welke duiker eruit zal moeten om plaats te maken voor een dresser (Nomos Club 701 in 36mm).

14 likes

Deze drie dekken voor mij een groot deel van de lading. Diver, dressy en fun!

12 likes

Schitterend duo! Inspiratie uit de 60-70s

1 like

Geef het nog een tijdje en de Panerai neemt een plaatsje in😊

2 likes

moet zijn : jou !

1 like

nou, dat is een wel een hele mooie, kleine, verzameling. zou ik ook blij van worden.

Mijn top 3 : Op 1 de Oris Aquis Relief omdat het zo’n waanzinnig lekker horloge is :heart_eyes: Op 2 de Frederique Constant Healey vanwege de amandel kleurige dial en op 3 de Stowa Flieger 90th Anniversary omdat die zo fijn draagt

12 likes

Nu nog zo’n lange jas erbij en we weten je te vinden op het Waterlooplein.

Mooi hoor.

Deze 3.

17 likes

Vreselijk Ralph. Eigenlijk vind ik dat het forum nu even de kracht moet laten zien en ff via een bevriende AD iets regelen.
We voelen je pijn
Denk ik…

Dit is mijn huidige top 3:

41 likes

Zoek naar uit!

En voor morgen heb ik de keuze uit:

7 likes

Dat is bijna de perfecte 3-piece verzameling, enkel de explorer zou ik persoonlijk vervangen door een datejust.

1 like

Die middelste zou ik eruit doen, zit qua look zo net tussen beide andere in.

Inderdaad, daar heb ik ook zeer lang over getwijfeld, zeker omdat ik met de datejust wat meer kleur had kunnen brengen qua dials en wat extra punch!! Maar ik vind de 114270 zo mooi, en kan me nog niet vereenzelvigen met die ‘pukkel’ dus voorlopig zal dit het even blijven :wink:

1 like

dit is wel een beetje overkill …

1 like