Welke van de 3 automaten?

Ik stem voor de Edox. Mooi strak. Heb het al meer gelezen hier, maar ook ik ben niet zo van de Romeinse cijfers.

Ik ook niet, al komen ze op de Hamilton beter uit de verf dan op de Tissot.

Ik zeg Edox!

Heb zelf al 6 jaar een Les Vauberts en ben er erg tevreden over.

De Edox. Het logö zou iets kleiner mogen maar vondt hem voor de rest đe mooiste.

Hamilton, Edox, Tissot

Gaan voor een klassieker. Tissot +1

Eén woord. Tissot.

Ik zou voor de Edox gaan. Mooi horloge met een mooie rustige wijzerplaat. Loga had inderdaad wel wat kleiner gemogen. Mocht je voor de Edox gaan en banden willen verwisselen dan moet je wel rekening houden dat deze 19mm lugs heeft.

Zo hey, iets strakkere afwerking, en je hebt zowaar m’n instap GS. Prachtig ding zeg :thumbsup:

De edox natuurlijk, een 800 horloge voor 400 euro, wat wilt n mens nog meer :wink:

Persoonlijk vind ik de rustige edox het mooist. Ben t eens dat t logo wat kleiner mag wezen.

Ik zou zelf mee laten spelen wat je kleding stijl is. 3 delig pak, dasspeld, klassieke manchetknopen… Dan zou ik er n le locle mee combineren.
Maar n 1 knoops colbertje, stropdasloos, opgestroopte mouwen en toch n dressy horloge erbij: de edox. Lekker eigenwijs die kroon ook.

Voordat je straks misschien gaat verzuipen, is je definitieve selectie uitgekomen op deze 3 opties? Of sta je open voor andere suggesties?

Die LeLocle gewoon in de index-versie zoeken.:slight_smile:
Met een beetje geluk…
Je hebt ze ook zonder die ‘brug’ over de zichtbodem… Dus alleen glas. Lekker clean!:+1:t2:

Veel mooier als die Roman-versie.
Heb ik gehad… En als je een beetje zeurt zoals ik: ik vond die plaat ( als je ECHT goed kijkt ) , een beetje plastic-achtig…