Welke vinden jullie het mooist

Die met de oranje wijzer!

Absoluut de eerste!

1e

Het is een lastige keuze… maar daarom open je dit topic. Ik zou eerst nummer 2 kopen en als je die beu bent schuur je de toplaag eraf en lijkt die al behoorlijk op nummer 1.

Maar 2 is toch wel net wat stoerder vind ik.

De eerste heb ik al een tijdje( ook de blauwe versie) …zeer zeker een aanrader :ok_hand::smiley: …en de tweede zit ik al een tijdje naar te kijken maar dan de automatsche versie met de geheel titanium band erbij…dit is degene met een donkerblauwe sunburst wijzerplaat met zwarte bezel :yum:

Zwart

De Excalibur is imho ongeëvenaard in prijs / kwaliteit. :ok_hand:
De BN0205 is voor mij net te groot en ik vind de bezel niet mooi.

1 like

De BN0205 voor mij.

Zwart, vind ik wel wat hebben.:ok_hand:

Welk type nr is deze? Hij is niet helemaal identiek aan de tweede van mij (heeft ook een dagaanduiding)

1 like

Citizen NY0070-83L :+1::smiley:

38

Ik vind ze beiden mooi…:+1:

Als jij al jaren die ene hebt mag je jezelf inmiddels die andere best als cadeautje geven.

Zwart. Naast de wijzerplaat vind ik ook werkelijk alles eraan fraaier (materiaal van de kast, type band, design van de bezel, vorm van wijzers en uurmarkeringen).

Bedankt voor de vele reacties.
De Excalibur wint het in grote lijnen wel.
Het zal sowieso mijn dagelijks ‘werkpaard’ blijven.
En misschien komt de andere voor ‘afentoe’.

Mijn horloge wijkt een beetje af van de eerste foto. Oorspronkelijk was het een ‘oranje’ versie maar de band heb ik later veranderd naar de originele metalen band. De twee punten waar hij nu op afwijkt zijn: andere markering voor de eerste twintig minuten en (net zichtbaar) het oranje logootje ipv van wit bij de ‘divers 200’