🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Vandaag heb ik deze 14k Longines 23zs uit 1952 met de post weer binnen gekregen. Na een service stopte het plotseling met werken (terwijl ik het al te koop had gezet), waarna het een tijdje duurde voordat het gerepareerd was. Nu eerst maar een weekje dragen om te kijken of alles nu wel blijft werken, daarna weer wat actiever adverteren.

14 likes

Uiteraard; het echte werk! Chique horloge! Maar natuurlijk verwacht ik van jou ook niet anders. :ok_hand::wink:

1 like

na regen komt zonneschijn :sun_with_face: Pontiac supporter ‘gevonden’ op brocante deze morgen een nieuw glasken en eens de motor laten proper maken en we zijn weer blij op de eerste Mei :yum:



7 likes

Zeer toepasselijk.:ok_hand:

1 like

Even kiezen uit het beste dat Marvin te bieden had in de jaren '50; een gold-capped Flying Dutchman of een volstalen Waikup met alarmfunctie. De typische 50s kastvorm van de laatste vind ik prachtig!

11 likes

Zo happy met mijn 5 minuten oude nieuwe aanwinst. Hij is als nieuw! A1 kwaliteit. Nooit verwacht dat ie zo mooi zou zijn in het echt.

8 likes

9 likes

Avondwissel naar de Wostok op natuurrubber. :blush:

10 likes

Sneeuw? Waar hang jij uit? :thinking:

IJsland :rofl:

1 like

Ah, vandaar. Veel plezier daar! :+1:

1 like

Ik zal al naar de plaatsnamen te kijken (om te kijken of ik daar ook geweest ben). Maar kan niet veel maken vanuit deze foto. Lijkt te beginnen met een H en te eindigen op Fjall…

Nieuwe aanwinst

14 likes

Hier ook een nieuwe aanwinst. Vandaag gescoord op een rommelmarkt voor een paar euro. Het zal niks bijzonders zijn, maar ik vind het een hele gave (lees: toffe) jaren-zeventigplaat.
Info is uiteraard welkom!

14 likes

Goed gevulde markers/cijfers deze hommage aan de Omega Racing :sweat_smile::face_with_monocle: Zal de meter van @MartijnV wel stevig van uit de hoek komen denk ik

2 likes

De laatste dagen echt in de stemming voor subtiele fifties horloges die voor de meesten hier luttele milimeters te kort zullen komen…

15 likes

Mijn bijzonder prettig draagbare paddle hands duiker met sunburst wijzerplaat staat goed bij mijn gele trui. Niet in beeld. :wink:
Prettige avond iedereen.

8 likes

Toch maar weer kijken of mijn oudste automaatje niet per ongeluk gewoon eens wil lopen na jaren op zijn rug gelegen te hebben…HarwoodRIMG0335
mmm 't beweegt, maar…

8 likes

Hier zie je trouwens mooi de eerder genoemde dempertjes zitten @Merick

1 like

Inderdaad, cool!