🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

13 likes

digitale donderdag

11 likes

Voor de zekerheid even een klassiek duikertje om. Straks op pad met mijn vriendin en geen idee nog waarheen?!

Vond deze in Antwerpen lang geledem, en deze bezel vond ik zo bijzonder, dat ik de reparatie er nog bij op de koop toe nam. En dan heb ik het nog niet over de prachtige okerkleurige lumen of de stoere tweemaster op de deksel :relaxed:

17 likes

Mijn sicura jump hour. Blijf het een heerlijk horloge vinden.

13 likes

Ik denk eind jaren 50 of begin jaren 60. Wat denken jullie. Vandaag deze kanjer om.

17 likes

Vandaag een nieuwe aanwinst. Een heuse Telephone Dial Timex in chocolat brown gold uitvoering :+1::grinning:

12 likes

de NA nu

8 likes

Mooie classic Scudo - ik zou zeggen qua stijl 57 -58 maar daar zet ik niets op in hoor. De mix van logo en naam zou maar tien jaar gebruikt zijn - interessante info vind je op

2 likes

Vet!
Ik blijf Certina als merk toch echt heel tof vinden. :+1:
Was uiteindelijk toch een beetje teleurgesteld in de moderne action divers dus misschien moet er toch gewoon een keer een vintage Certina komen :slight_smile:

2 likes

Gewoon doen! Certina biedt ook juist in vintage super kwaliteit - en door de geringe populariteit lekker geprijsd - nog…

Heb zelf o.a. deze vroege ‘schildpadden’ al heel wat jaren en dat zijn zo ontzettend gave designs qua kast en wijzerplaat! Succes met je eerste !!

11 likes

Ja die zijn ook gaaf zo met die mooie indices :+1:

2 likes

Ik vrees dat dat voor zo’n mooie Chronolympic met Valjoux 726 niet opgaat. :wink:

1 like

och vergeleken met Enicar chronograafjes ??!! :sunglasses:

2 likes

Wall Watch blijft plezant aan de pols :fox_face:

13 likes

13 likes

Pretty lugs!

1 like

Deze nog eens!

12 likes

Zodiac Aerospace :wink:

25 likes

Gaaf! Wel eens naar gezocht

Gisteren een donor uurwerkje bij de post en enkele delen overgezet, gereinigd, gesmeerd en afgeregeld. Loopt super!
Velen moeten niks hebben van caliber 1012, maar ik ben fan.
Nu nog een originele kroon…

10 likes