🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Vandaag een Fero Feldmann schijnchronograaf met fonkelnieuw uurwerk. Als ze nieuw zijn loopt zelfs zo’n penankertje goed op tijd.

13 likes

10 likes

Puur genieten

18 likes

Deze vandaag, zomerklokje :sunglasses:

4 likes

Enkele weken terug kocht ik op dit forum een accutron, die wel een onderhoudsbeurt kon gebruiken. Na overleg met Gerrit uit Nijkerk besloten tot een volledige servicebeurt, waarbij een andere wijzerplaat werd geplaatst. Ik ben erg tevreden met het resultaat :smiley:.

Voor:

Na:

17 likes

Netjes!

1 like

Prachtig Peter!! Geniet ervan :+1::grin:

1 like

Heerlijk, die accutron bowties zijn onweerstaanbare stukjes eind jaren 60 frivoliteit :ok_hand:

1 like

Absoluut! En specifiek ook dit model vind ik erg tof. Heb jij de jouwe nog Andy?

Tnx Haik :smiley:.

1 like

Ja hoor, is een blijver. Moet wel een nieuw batterijtje in ondertussen.

1 like

Mooi werk :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Eindelijk mijn eerste horloge binnen !


:heart_eyes:

13 likes

Wat een beauty !!!

Hoeveel zonuren zijn nodig om de lume verder te verkleuren?

9 likes

Schitterend !!

1 like

Het is naar het schijnt omgekeerd. Zijn vooral de exemplaren die jaren in een donkere kast hebben gelegen die mooi verkleurd zijn.

2 likes

Prachtig Peter! Geniet ervan! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Avondwissel naar deze leuke NA, met dank aan Jeanôt @gekkehuus :slightly_smiling_face::+1:

Pontiac International duikertje uit… denkelijk jaren '80 (ik weet het niet zeker :grimacing:) Heel leuk horloge en je komt ze bijna niet tegen in deze uitvoering. :relaxed:

Wat vind je ervan @Maurits ? :blush:

15 likes

Kan kloppen de Nageur van mij heeft meer dan dertig jaar in een doosje gelegen het resultaat heb ik vanmorgen getoond dit zou een zwarte geweest zijn volgens @Maurits

2 likes