šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Valjoux 7734 is van 69 tot 78 gemaakt. Maar hij heeft geen datum dus het is geen 7734, hooguit een 7733. Maar goeie kans dat er een ander uurwerk in zit.

1 like

Een oudje met swiss werkje (esa), omstreeks 1976/77

7 likes

Ach jaā€¦ stomā€¦ inderdaad de 7733. Ik zit in de war met de Zentra die ik heb. Lekker scherp van me.

edit foutje zie below

1 like

Uurwerk is wel een 7733, foto stond ook bij de advertentie. Hieronder foto toen ik hem thuis opengemaakt had

2 likes

Euhm dit is geen vj7733 hoor, wel een Venus 188 :grin:

3 likes

Dit is een typisch 1970s design

andy, ik ben t vrijwel altijd met je eens, maar dit kan ik totaal niet plaatsen. Dit moet gewoon een voorloper van vj7733 zijn toch?

Edit; je hebt t zelf al opgelostšŸ˜Ž

1 like

Klopt volledig deze wittnauers hebben standaard Venus 188 werkjes. Is overigens helemaal geen typisch 1970s design, ik had het plaatje in mijn hoofd van degene die Eddie eerder postte (dag ervoor) wat wel een typisch 1970s design was, ik dacht dat Daniƫl daarop reageerde :slight_smile:

Deze Wittnauers zijn volgens mij early 1960s

2 likes

hahahah ik ben echt niet scherp. Klopt helemaalā€¦ Krijg je als je vlak na elkaar 2 horloges binnen krijgtā€¦ jeeezzz lekker scherp hier.

Dat was de Zentra inderdaadā€¦ die is wel met de 7734.

En je hebt de Breitling er gelukkig ook weer uit ge-edit. :wink: Ik dacht even dat je echt de weg kwijt was.

2 likes

Die was het ja.

1 like

Het is warm en ik loop vanalles door elkaar te halen. Ik ga maar even sportscholen :sweat_smile:

3 likes

Zit ook in de kroeg op horlogeforumā€¦ Geen goede combi

Deze sproetige GenƩve heb ik al weer even liggen en dus mocht hij vandaag eens op tour door zonnig Leiden - .


na terugkomst blijkt hij best wel secuur zo op de polsā€¦:blush:

10 likes

Gefeliciteerd Peter!:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Ik houd je zeker in gedachte. Ik speel lichtjes met de gedachte om de Connie te verkopen maar ik ben onzeker over wat daarvoor moet terugkomen. Wellicht toch een pie-pan Connie maar ik houd anderzijds wel heel erg van vloeiende lijnenā€¦moeilijk hoor zoā€™n hobby :wink:

1 like

Mooi hoor!

1 like

Avondwissel. Van 42 mm (Steinhart) naar 32 mm met deze Indus de Luxe, welke van mijn opa is geweest. Loopt als de brandweer. Mijn pols is zo smal dat zelfs 32 mm me staat :smile:

14 likes

14 likes