Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Sportsmatic deluxe 7619-7010

19 likes

Die is mooi!!

1 like

Brothers in arms

27 likes

Ontzettend gaaf. Graag gedaan :drooling_face::+1:

1 like

Die Polerouter mag je best wat vaker showen. Wat een pronkstuk!

NA .Helios met nog wat werk aan :smirk:



er staat niets onder de balans dus…maar toch dit gevonden

1940s advertentie

22 likes

Schitterend :heart_eyes: ik houd van die art nouveau stijl. Is dit niet qua styling jaren 30? Helemaal geen nummers op het horloge?

1 like

Jawel op de achterkant n° 1173 en inoxydable fond acier :face_with_raised_eyebrow: ik moet eerst het movement kunnen dateren, ik heb er eentje gevonden "precimax"P300 en die lijkt dezelfde maar is groter van diam. deze is 23,5 ong.

1 like

Interessante vondst weer, misschien kan deze je helpen ? (heb hem lang geleden al verkocht maar vond nog deze beeldjes)



8 likes

Aparte ongeveer 50 jaar oude ZentRa Maxim.

11 likes

Mooi bedankt daar zit dus een Precimax P 300 in,Bij deze NA " Lijkt " het dezelfde maar is keiner een 10,5""
en met werk aan, horloge zat in eerste instantie niet werkend en opwindbaar / roest,nu werkt ze sinds gisteravond enkel het uur verzetten gaat niet , het mechanisme zit vast dat is dus werk voor een liefhebber horlogemaker :wink:



Toch bedankt voor het delen/opzoeken van de pics :ok_hand:

6 likes

Vandaag mijn Certina Blue Ribbon

22 likes

Vandaag mijn andere Citizen date flake. Uit 1966.

19 likes

Ik denk, zie foto vh werk, dat het een AS 1130 is - is deels ook goed te lezen. En gezien de aardige gelijkenis met het kleinere werk zou ik dan zeker eens onder de AS opties rondkijken, succes in ieder geval!

1 like

Vanaf welk jaartal is iets vintage overigens?

Zo ziet een originele 70 plusser er dus uit in close up :smirk:


Verdal tour de France 1946s
@domega just :sleeping: ze hebben twee verschillende werkjes in die militaire Helios modellen gezet kwas nog niet goed wakker

16 likes

35 likes

Waanzinnig patina!

Forse bundstrap ook :wink:

2 likes

Fermen DS is dat :ok_hand:

1 like

Wat een prachtige wijzerplaat :star_struck:!!

1 like