Schaamteloze update nu ‘manchet’ ‘cachet’ geworden is. Op de foto met de lievelingsdas van @anon50762135.
Al blijkt nu dat mevrouw W.E die altijd al afschuwelijk gevonden heeft.
Die is uiteindelijk braaf omgewisseld voor een saai exemplaar dus.
Ah…binnen…mooi man
Ach. Die das is net zo gedateerd als het horloge, dat overhemd en dat jasje. Ik vind het een mooi congruent geheel. Mijn complimenten.
Ah nice! Beste P die je er in kan hebben, en smakelijk dan alsnog!
hmmmm toffe Polerouter maar ´t bandje kan iets sappiger toch? Misschien deze?
Stiekem vind ik die Fix-o-Flex band wel gaaf
Kwaliteit niet te vergelijken met de Gay Freres band natuurlijk, maar de prijsklasse gelukkig ook niet
Op de tweede foto de kleur van de wijzerplaat goed kunnen vangen. Is vrij apart, hij is mat zwart dat bijna donker blauw lijkt.
Yeah right - ergste is dat ik er zelf zo eentje heb maar helaas zonder endlinks - sucks!!!
Heerlijk!
Vandaag eindelijk terug van de horlogemaker
Twijfel alleen om de binnenste ‘ring’ naast de wijzerplaat toch even schoon te poetsen, of zo te laten.
Ik begrijp wat je bedoelt. De reflectorring is een tikkeltje smoezelig. Van de andere kant matcht dit wel met de wijzerplaat en de wijzers. Het zou ook gek zijn om de reflectorring oogverblindend te maken terwijl de rest gepatineerd is. Misschien maar best even aankijken hoeveel het je gaat storen op termijn. Eerst (eindelijk) lekker dragen!
Scheelde er mechanisch nou veel aan, drukke horlogemaker of duurde het lang om onderdeel X of Y te vinden?
Ja, ik ga het inderdaad even aankijken de komende tijd. Maar wat een mooi klokje
Heel het horloge liep niet meer (al langere tijd niet). Tandwieltrein blokkeerde.
Gelukkig waren er geen kostbare onderdelen nodig.
Drukke horlogemaker inderdaad. Polerouter is 3 maanden weg geweest.
Prachtige staat zeg!
Maar blijft mooi!
In '70 was de Nageur toch al een prille twintiger