Welke vintage draag je vandaag? Deel III

En vandaag ook leuke vintage folder binnen gekregen van Kelton :grinning:

17 likes

Hamilton

18 likes

Altijd leuk oude folders! :+1:

2 likes

Zeker! Wel vreselijk moeilijk om aan te komen. Maar eens in de zoveel tijd komt er spontaan eentje langswaaien op de Baai of MP :grinning:.

1 like

Mijn oudste nogmaals vandaag; bijna 55 jaar

26 likes

Seiko Flightmaster oud model:


Zonnige dag allemaal :sunglasses:

15 likes

Prachtig ding! Ik heb de foto even gekaapt voor een ander topic. :innocent: Gaaf dat die band passende eindschakels heeft. :+1: :sunglasses:

Jij gaat met @Junior en @koekoek mijn notitieboekje in bij het rijtje met mensen die ik schaamteloos ga taggen als ik over een paar maanden een draadje ga aanmaken om hulp te vragen bij het zoeken naar een donoruurwerk voor mijn 7T34. Mooi ding zeg. :heart_eyes: Wel bevestigd dat het er eentje is van tussen '88 en '91? :see_no_evil:

4 likes

192570 :smiley:

1 like

image

Oehh, de taalnazi’s rekenen hem fout, maar ik reken hem helemaal goud! image Op de kronen, knoppen en lunette na dan.

Wat mij betreft is het overigens hoog tijd om die definitie te veranderen van “van voor 1991” in “van 25 jaar of ouder”. :slight_smile:

1 like

En je Mido binnen…?!

1 like

En zo’n werkje is bij mij ook welkom - Flightmasters lijken nogal vaak laag te vliegen :expressionless:

1 like

Dank je en prima uiteraard👍🏻 Het is de originele band (waren diverse banden beschikbaar), heb dit horloge zelfs als full set😊

1 like

:joy:

Maar het is helaas wel waar. Ik zou het werkje graag vervangen door een beter equivalent, maar vind dat maar eens…

1 like

Vandaag een Verdal om.
Bandje gaat er nog af, maar ik had even niets anders meer

20 likes

:joy::joy::joy::+1:
U bent genomineerd voor de woordkoning van de maand verkiezing.

2 likes

Jelle @mooieklokjes zegt dat ook :grin:
Hij heeft (of had) ook deze Flightmaster, maar dan een paar maanden ouder, zie dit draadje:

Mooi dat ik ook de originele doublé stalen band erbij heb, gaat er van de zomer weer aan :sunglasses:

1 like

20 likes

Ha! Hij gaat ook op de lijst!

We gaan het hier beleven, toch? :sunglasses:

1 like

Tuurlijk, alvast een oud plaatje:
image
:sunglasses:

13 likes

Vandaag weer eens de Seamaster 120 om de pols

27 likes