Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Zonnige start allemaal! Stomverbaasd dat mijn keuze voor vanochtend dezelfde wijzertjes heeft als de Zentra van @ernst hierboven. Grappig toeval :sunglasses:


Voor de echte schoonheid van deze wijzerplaat nog even aanklikken

22 likes

Erg gaaf horloge…

Tip… zo niet dragen hoor! Eerst ff netjes dicht doen
:innocent: :smile:

De zon schijnt… de vogeltjes fluiten… tijd voor…

Nou mijn '73-er Citizen 67-9011 Bullhead dan maar

23 likes

Longines Flagship op een handgemaakt bandje van Ko :slightly_smiling_face:

29 likes

Even een :no_good_man:t2: post. Goedemorgen! :blush:

27 likes

Goedemorgen, W Ancre PUW om de week productief te starten.

25 likes

Nog een dag de Longines.

32 likes

Certina vandaag.

29 likes

Deze ANKER de eenvoud zelve van buiten en van binnen :smirk:



Dugena 1032 (denk ik)

26 likes

Idd.beauty :ok_hand:

1 like

Dank je wel, ja zo maken ze ze bij Mercedes niet meer tegenwoordig :joy:


Oh sorry, die andere is denk ik een echte fake-Mercedes haha (maar wel bij een juwelier gekocht…)

22 likes

28 likes

Zit in een vintage streak. Vandaag de Omega Seamaster Chonograph uit 1973 met het befaamde Calibre 1040 uurwerk. Ook wel de ‘Rogue Jedi’ genoemde vanwege de fout in de catalogus van de Omegamania veiling van Antiquorum.

Een schitterend horloge op een minstens even fraaie originele stalen band :grinning:

26 likes

The best!!! Hoop dat die van jou net zo superstrak loopt als de mijne, was voor mij zeker 20 jaar voornamelijk mee met een luchtfotograaf en nooit open geweest.
Liep als een chronometer, en ook - ondanks best flinke kast - helemaal mijn smaak, maar…
Helaas in doublé wat ik zelden draag dus lang geleden getransfereerd naar een Duitse pols

:frowning_face:

Heel mooi :+1:

1 like

Leuk om te horen. Uurwerk loopt feilloos. Band past net, dus als ik mijn pols buig, klikt de clasp open. Misschien eens op zoek gaan naar een extra schakel…

1 like

Met zwarte dial zie ik ze niet zo vaak, en leuk dat je hem op de originele band draagt. :+1:

1 like

of clasp verlengen ?

1950s linen dial 36mm beauty :ok_hand:

37 likes

Is ook een optie, maar nooit de meest elegante oplossing :stuck_out_tongue_winking_eye:

Sorry, dan kan je hem tenminste dragen dacht ik…

1 like