Welke vintage draag je vandaag? Deel III

‘Nieuwe’ Bulova uit 1979. :grin:

24 likes

super electric boogie! Ziet er uit alsof het familie is van een Enicar variant…Gefeliciteerd met die topper!

1 like

22 likes

mijn dank voor je moeite !! - Ik ben zelf geen uurwerk georienteerde verzamelaar, meer van de buitenkant. Maar leuk om te weten als er eens wat ontbreekt dan wel breekt

1 like

Super vondst, met, vind ik, één van de beste electro mechanische uurwerken, de Landeron 4750.

1 like

Heerlijke avondwissel.

18 likes

Was even zoeken, maar in mijn fotoarchief toch gevonden - ietsje minder spectaculair deze Enicar die ik heel lang had…Degene die hem van mij kocht heeft die lege kast weer een nieuw leven weten te geven dankzij inderdaad een donor 4750 :sunglasses:

13 likes

Die 12:00 uur marker is briljant, lijkt wel een spaceshuttle - heerlijk, futuristisch en passend!

1 like

Ook iets voor jou? Al zoekend vond ik ook nog een paar plaatjes van een oude Eterna die ik ooit verkocht. De blije eigenaar gaf me - als ik me het nog goed herinner - later mee dat dit uurwerkje de eerste automaat zou zijn geweest van Eterna …

14 likes

Die Sherpa bedoel je?
‘Dress met een twist’, exact in mijn straatje hoor!

Dat is een mooi exemplaar. Hoe meer van die oude Eterna’tjes ik voorbij zie komen, hoe meer ik fan word!

2 likes

Na veel iPhone foto’s een camera gekocht. Heerlijk avondje spelen :sweat_smile:.

19 likes

Wissel
Verdal type Tour de France - jaren '60
Nog niet open geweest, dus caliber onbekend.
Het meest ‘minty’ horloge in bezit.
Absolute schoonheid. Prachtig logo. Prachtige tekst.
Mooie lange hands, sunburst. Stepped dial.
Ko de France strap.
Ook zeer geschikt voor petanque :fleur_de_lis:


©️SybrenAnne


©️SybrenAnne


©️SybrenAnne


©️SybrenAnne

28 likes

De Seiko tegenhanger van Casio werdt al snel voor korte tijd Rontic 1970

23 likes

Weer een duiker - een Rus die ook zonbestendig is

17 likes

Toch maar een Belg aangegespt :smirk:



geen exoot onder de kap AS 1686

24 likes

27 likes

Jaren vijftig chronograaf met landeron 51 uurwerk.

29 likes

29 likes

27 likes

33 likes