Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Een van mijn oudsten vandaag weer eens wat polstijd gegeven.

23 likes

Oei, die is gaaf… Die had ik vroeger ook. Bleef leuk om mee te spelen.

1 like

//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net🙄//eu1.dh-cdn.net

1 like

Ah een ufo heb ik ook, ik zal hem melden :wink:

15 likes

De NA van vandaag
Een Rodania Discomatic uit de jaren '60. Hij heeft een goldcapped case van 35 mm en mooie gilt leaf markers. Van binnen een 30 Jewel A. Schild automatisch uurwerkje. Rodania is een van de Zwitserse merken die de Quartz crisis helaas niet goed is doorgekomen. Het merk bestaat nog wel, maar heeft niet meer de allure van destijds.

31 likes

Jij gaat hard zeg :ok_hand:

1 like

Nice :ok_hand::+1::+1:

1 like

Prima avondlicht in de tuin om dat ronde loepje te accentueren

22 likes

Vandaag in de roulatie: Citizen 63-4093 Parawater van juni 1972. 0200 handopwinder uurwerk zonder datum. Zo simpel en zo makkelijk, paar keer aanzwengelen en m’n maat loopt weer.

Fijne dag allemaal!

22 likes

Airman from the 60’s :airplane:

35 likes

30t2 alweer…

Gr. Roel

28 likes

Nog een dagje de discomatic.
Het is wel een horloge met wat haast helaas…

28 likes

Naoorlogse MAWI met de typische blauwe wijzers en chromen kast :smirk:

FHF 175

24 likes

Stowa dresser 1960. Hier op het forum gekocht en nog altijd best gelukkig mee :slight_smile:

Groeten

Frederick

28 likes

26 likes

Het was toch bijna “welke vintage verlies je vandaag” geworden. Ik was net op tijd op de fiets.

Cheapest natostraps, kwaliteit die je mag verwachten voor die prijs. Dat doen we niet meer. :sweat_smile:

Dit wordt een dagje naar de afdruk van mijn horloge op de ongebruinde pols kijken ben ik bang.

Fijne dag allemaal.

22 likes

Fijn om te horen dat je er nog steeds blij mee bent! :smile: :+1:

HeyJurtz! Ja hoor, Ik draag hem zeker niet dagelijks maar als ik hem draag, beleef ik er altijd veel plezier aan :slight_smile:

Groeten

Frederick

2 likes

30 likes

Zon & reliëf dial - altijd leuk om te combineren - en even klikken voor de finesse :sunglasses:

20 likes