Die Tissot is wel gaaf!
Ik heb alleen maar gave horloges Robbie, dat weet jij ook.
Niet altijd, maar je gaat vooruit
Nog een Breitling erbij en je bent het mannetje
Hij is geen Meester Plusser.
Yup, maar Breitling blijft ook cool.
Credits naar mijn eigen muzieklijst…
Ach, ik ben zo wispelturig als een 16 jarig tienermeisje… en ik geniet ervan
Pas als ze een Transocean Heritage maken in een 36mm uitvoering kom ik meedoen op het Breitlingfeestje.
Hier stond een foto maar ik realiseer mij net dat dat niet meer mag.
Af en toe ook de attitude van een puber, maar dat hoort hè, mannen worden nooit volwassen zegt men.
Ruilen voor een CWC uit '82? Van een oud vrouwtje geweest, alleen gedragen op zondag.
Ha! Verleidelijk maar nee, ik probeer in te krimpen. Die Yema van je was erg leuk maar ik heb zo’n gevoel dat die allang weer vertrokken is
Ah.
Ik zal je het niet aandoen dit keer om je wat onder de neus te drukken. Iets met een PO. Xoxo.
Mooie foto
Welk typenummer is deze Tissot?
Het is de PR516 GL vintage. Andy kent het exacte typenummer wel denk ik.
Overigens is het een zeldzame uitvoering met drie ‘banen’ op de wijzerplaat.
Sinds wanneer wordt dit kwaliteits topic gekaapt door de ‘usual suspects’?
Begin van t einde…
Volgens mij hebben deze geen ander referentienummer dan het type, wat inderdaad PR516GL is.
Deze is volgens mij een later 70ies exemplaar vandaar het geschilderd logo. Je ziet hetzelfde logo bvb op de Navigator chrono van @Fritzer, wat ook een later ‘70 exemplaar is (tussen 73 en 76 zou ik durven gokken). Die specifieke chrono heeft trouwens ook zo’n gekke ‘borsteling’ op de plaat.
De vroege van eind ‘60 hadden opgelegd metalen logootje. De overgang van opgelegd naar geschilderd (net zoals bij de Speedy) verliep volgens mij tussen 1969 en 1971 ergens. Óf net en tikje later.
@wbcoupe Wilko, jouw visie hierop?
Fijn dat ‘Het grote outgoing-topic’ heropend is.
Afgezien van t feit dat de ballotage hier dan wel gefaald zou hebben, zou ik wel eens bewijs willen zien van die vintage horloges;
Ouwe gouwe kamperrolexen tellen hier overigens niet mee; hebben een eigen topic, en jij had toch alles verkocht ?
Die foto van die Tissot is toereikend lijkt mij.
Blijkbaar niet.