Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Mooi exemplaar… dit soort pie-pans zie ik het liefste, een beetje bescheiden.

1 like

Knap plaatje!
Enkel de calimero-praat eronder had niet gehoeven :wink:

5 likes

Die zelfde Tissot op datzelfde japanse(?) krantje als tijden terug? Met foto van de Volkskrant van dit weekend (want Telegraaf is voor t gepeupel toch?) geloof ik je misschien? :upside_down_face:

1 like

Hm, mag je zonder vintage je nog wel vergapen en af en toe op like drukken? En mag je ook positieve feedback op een horloge geven waar je een positief gevoel van krijgt bij het aanschouwen ervan?

Lid @Skyjack is van de forumpolitie. :shushing_face:

1 like

Ik had er hier al een krat Grolsch op gezet dat je binnen 1 minuut zou reageren.
Jullie weten niet hoe voorspelbaar je zijn…
( jullie hebben hier niet als enig het sarcasme monopolie… :wink:)

Gaaf horloge zeg.
Zag hem al vaker langskomen.

Kost zoiets Candiddle?

1 like

Kunnen we terug naar het laatste zinvolle inhoudelijke gaan dat gepost werd? Ja, dit zijn de dingen die ik graag bespreek :sunglasses: Het overige gekalefater over wie nu weer de grootste heeft boeit me niet. En dat blijft normaal ook beperkt tot het grote Rolex topic.

1 like

En ook @Jurtz en @Sandy snappen de essentie niet… jammer

49mm

10 likes

Ik lees kranten digitaal. Zo ook goed? Met als bonus de reflectie van mijn Fujifilm X-E3 om het echt geloofwaardig te maken :upside_down_face:

5 likes

Zoekt dekking

Boem!

1 like

Normaal rond de 300 ekkies maar ik ben weer eens gematst door vriend @septentrio natuurlijk. :wink:

1 like

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/7/0/a/70a8496344d01ca6962a212cbffc9d4408dc6f24.jpg

4 likes

Precies. Die. Hij loopt nauwkeuriger trouwens. Maar je moet altijd wat marge aanhouden in verband met zeurpietjes :wink: Ook qua vraagprijs. Marktplaats is een soort superlowballfestijn.

Overigens is de advertentie al lang weer verwijderd. Ik kreeg terecht op mijn kop van @koekoek omdat ik mij er veel te gemakkelijk vanaf had gemaakt.

4 likes

Je moet mij toch eens leren hoe dat met Photoshop werkt… :sunglasses:

Ps prijs voor deze zit tussen €200 en €300 afhankelijk conditie :wink:

1 like

Haha ja 1 fototje is wel wat mager. Schiet er nog een paar extra nu hij in het tentje ligt :wink:

1 like

17 likes

Heb nog een Casio liggen. Het is ongeveer dezelfde waarde maar ik ben bereid iets bij te leggen.

3 likes