Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Tnx, leuk om te horen :slight_smile:

1 like

38mm UG uit 1945 :grimacing:

41 likes

Ontzettend gaaf! Die wijzers :star_struck:.

1 like

Een van de redenen om hem te kopen. Wilde en ronde pushers en schroefkast en leaf hands (en bij voorkeur 38mm)

2 likes

Edit: Forget it, niet goed gelezen :sweat_smile:.

Deze Seiko maar is even uit de kast gepakt sportsmatic aug 66.

24 likes

Heb je goed gedaan - ik had ooit een pre 40’er jaren Compax in goud en dat is haast niet te dragen in het normale dagelijkse bestaan. Juist vanwege de argumenten die je opsomt. Dus toch maar verkocht aan een handelaar in Amsterdam ondanks het verder fraaie uiterlijk :neutral_face:

Want niet waterdicht bedoel je?

Traction Avant en mijn Berlijnse Riquartz op de weg terug naar huis even voor een plaatje gematched :blush:

7 likes

En stof ook niet te vergeten - heb nog een paar van die kastjes liggen voor rechthoekige of ovale pushers maar zie daar niet veel heil in om ooit wat mee te laten bouwen. Prachtig die jij nu hebt - in die uitvoering zou ik hem nooit weggedaan hebben!

Prachtig!

De Connie weer eens :star_struck:

26 likes

Eens. Meeste UG’s chrono’s hebben ook slechte/matige platen door slechte waterdichtheid.

NA sinds vandaag. Nog niet heel veel info over, maar ga me er eens aanzetten deze week. Vind het wel een prachtding…

27 likes

Deze gisteren en vandaag

21 likes

Beetje klooien met blackligt. :sweat_smile:

13 likes

Geen ervaring mee maar klopt vast - in mijn oude Compax was vlg Universal Genève de wijzerplaat vrijwel zeker vernieuwd…:persevere: ook niet echt mijn voorkeur eerlijk gezegd. Veel plezier van de jouwe!

De afgelopen dagen, 1970

23 likes

29 likes

Dat is een hele mooie Nils!:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like