Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Deze mag in de weekendzon vandaag.

Wat ben ik blij dat ko mij heeft weten over te halen deze band te doen. Wat een plaatje, ik blijf ernaar kijken.

Nog eentje dan:

Gelijk een druppel op een gloeiende plaat.

12 likes

Hamilton MIL W 46374B (1978)

17 likes

EDOX Delfin handopwinder. Ik schat ergens uit 1970

20 likes

23 likes

Ook rond 1970

14 likes

Schitterende chrono, Roel. Please tell us more. Jaartal, afmeting, uurwerk, historie?

Goed weekend

26 likes

Heel erg mooi! :heart_eyes:

1 like

Ben niet zo’n fan van vintage bracelets, maar zo’n Navigator hoort eigenlijk wel op staal, dus maar even op een originele Tissot bracelet gezet. Endlinks waren uiteraard pleite, dus een paar universele op maat gemaakt. :sunglasses:

16 likes

De gehard stalen Tissot.

25 likes

Yema Rallygraph, jaren 70, VJ7734, 39/40mm ex kroon. Bijnaam “Brown sugar”. Ooit onverkoopbaar voor €350 op de rikketik, toen rocket high richting 3k5 en nu gezakt en te koop voor €1850,- - €2500,- afhankelijk van staat/ service/ enz.

Gr. Roel

3 likes

De enige vintage in de collectie, heerlijk met dit weer.

9 likes

De Polerouter met bumper uurwerk, een van de allereerste versies van dit prachtige horloge.
Ik kan er echt naar blijven kijken.

30 likes

Wat een keizer van een sicura is dat. Wauw. :+1::+1:

1 like

Dat heb jij netjes gedaan met die endlinks :+1:

Ik kan dat zelf niet, maar heb ook wel een Tissot (en meer…) waar ik passende endlinks zou kunnen gebruiken…:wink:

1 like

Absolute topper! Geniet ervan!

2 likes

28 likes

NA?? Hoe heb ik dat gemist? :scream:
Drommels drommels wat gaaf!

1 like

Endlinks heb ik hier vandaan:

Verder gewoon een schuurbandje in de dremel gestopt en net zolang erlangs halen tot de vorm klopt. :sunglasses:

1 like

Inderdaad wel knap…er zijn her en der toch aardig wat hints weggegeven :joy:

@Davidf40: gefeliciteerd met je NA! Hoe bevalt ie? Jaren ‘90 met nog mooi tritium is gelukt zo te zien. Of is deze toch nog ouder?

3 likes