Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Hahahahaha… is wel sneller…dat dan weer wel, als ik moet gaan verkopen ben ik daar wel een aantal jaar mee bezig :joy:

1 like

Nou, eigenlijk was dit de enige die ik nog had liggen :rofl:. Maar het valt mij ook niet tegen inderdaad.

16 likes

Goedemorgen!

22 likes

Interessant ding. Waar staat dat nummer voor?

1 like

Glaasje opgepoetst, bandje vervangen, en mee aan de ontbijttafel. Geweldig horloge :ok_hand:

28 likes

Rodania Permadate

18 likes

Ik was vergeten dat ik deze had. Gevonden toen ik op zoek was naar een ander horloge. In mijn herinnering was ie stuk, toch ff beetje de contacten schoon gemaakt, en hij doet het gewoon! Eén keer aanraken voor de tijd, twee keer voor datum. Inderdaad, je raakt de ring rond het glas even aan, en dat in de jaren 70 :smile:

16 likes

Mooi Martijn,en geweldig dat ie 't weer doet!! :+1:

1 like

Vandaag deze NA “amerikaanse musclecar”

24 likes

Verbel Sport vandaag.

24 likes


16 likes

Wat @SAT en @JimSoul zeggen, niets mis met zwart vind ik. Dan kan je hem ook voor netjes dragen. Maar een bruin bandje maakt hem wel lekker los en brengt de kleur naar voren. Wat dat aangaande sluit ik me aan bij JimSouls hagedissenhuid. Vind ik persoonlijk mooier dan de bandjes van SAT, die vind ik erg ‘hip’ aanvoelen en dat botst in mijn ogen met jouw horloge. Maar dat kan mijn gebrek aam ervaring zijn hoor! :wink:

1 like

23 likes

Smaak staat los van ervaring :wink:

1 like

Een mooi bruin horloge kan toch ook voor netjes gedragen worden? :slight_smile:

1 like

Super - dat geeft de burger weer moed. Of het zijn alleen de Orients die zo taai zijn natuurlijk :sweat_smile:

2 likes

17 likes

Mooi hoor, goede combi! Geen scheurtjes in de datumring? (Komt vaak voor namelijk)

1 like

Mooi! Uit wel jaar komt hij, ongeveer?

2 likes