Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Eterna-avond :heart_eyes:

24 likes

Ach ja, gelijk de rest van de collectie er ook maar bij gepakt. Ondeugend pilsje er bij en genieten :sweat_smile:

29 likes

Seiko Sportsmatic. Ook mooi op donker olijf groen.

24 likes

Echte mannen weten waarom :fist_right: Universeel gezegde met de nadruk op… Universal 'n topper

1 like

Supertrio! !!!

1 like

Super trio en een super collectie

1 like

@paul86 en @domega Dank heren :ok_hand:
Binnenkort een duo, want de Kontiki staat in het blauwe, maar zeer blij met de Eterna’s :slight_smile:

1 like

15 likes

14 likes

Pm power

8 likes

Wreed mooi!
:+1::+1::+1:

1 like

Vanavond gestolen,…

Nou ja, als ik hem weer bij mijn pa in het laadje terugleg voordat hij uit Zweden terug is, dan heet het toch gewoon ‘lenen’? :thinking:

32 likes

Nog steeds deze :+1:

23 likes

In ochtendlicht ziet de door mij gestolen waar er nog mooier uit…

21 likes

Dat kriebelt steeds erger toch?

Kun je niet gewoon een ruiltje voorstellen? Jij de lasten van een dure -hard nodige- servicebeurt, hij een vlotte zorgeloze Seiko ofzo?! Zoiets - of dat het tijd wordt voor de volgende generatie om zo’n klassieker te dragen :wink:

3 likes

Classics…

D
Op de achtergrond een 30 jaar oude Kundo Space timer - mijn coole NA die ik helaas nog niet echt met de zender gesynchroniseerd krijg…:thinking:

15 likes

Met dank aan @Mas mijn eerste vintage aanwinst

23 likes

Hahaha, Jahaa, was het maar zo eenvoudig,
Mijn ouweheer is zeer goed en uitgebreid bij de tijd.
Heeft zowel up to date techniek dat met een bandje om de pols kan (citizen ecodrive), als betrouwbaar modern, en daarnaast dan nog meerdere lades met ouder spul.
Ik noem het wel eens de schatkamer :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat zo leuk is aan die laden waar alles inligt, dat het elke keer weer een tocht vol verassingen wordt.
Ter illustratie: de lay out van deze omega vind ik Geweldig. Op het forum zie ik alles wat er gedragen wordt en ik was al weer aan het broeden op het plan een - moderne texhniek/classic looks–retro model aan te schaffen.
Een van de allermooiste in de categorie dressers vind ik deze Longines bijvoorbeeld:

Vervolgens stuit ik gisteravond op deze Omega…nou big smile, resolute greep En om de (rechter) pols :grin::grin::grin:
Need I say more?

Heb trouwens ook wel eens de ‘pech’ dat ik te ongeduldig, en te enthousiast ben en dan ontdek ik, verken ik en koop ik :smirk:
Krijg eerdaags een Yema binnen, gebaseerd op een model uit '77.
Nou jonguhhh, jullie gaan wat te zien krijgen hoor :grin::grin::grin:

Goed, de ouweheer zit dus met mijn moeder in Zweden, en ze struinen de hele streek af, ontdekken veel, mompelen enkele woorden in het Nederlands - de Zweden horen niet eens dat het geen Zweeds is :joy:- en hup er wordt weer een klein diamantje gevonden:
Check de afbeelding die ik via satellieten in mijn mobiel geschoten kreeg.

Hij is intussen 82 jaar oud, heeft haviksogen en poetsdrang,…

Ik moet hem even nergens tegenhouden vind ik
:wink:

En nog een detail van de omega

20 likes

Tankje vandaag. :sunglasses:

25 likes

Gelukkig is er de Timex die (voorlopig) de juiste tijd aangeeft :innocent:

1 like