Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Dat doen ze bij Squale zeker vaker; NOS onderdelen met een nieuw uurwerk maar deze is echt 100% NOS

Deze bijvoorbeeld is alles NOS behalve het uurwerk

6 likes

Yep Daarom kon ik hem niet laten liggen :sweat_smile: Bracelet is van goeie kwaliteit, positief door verrast

1 like

Dank je - was toch vooral bedoeld om zo @HorlogeHalle een beetje over de ’ streep’ te helpen :sunglasses:

1 like

Stiekem licht jaloers maar toch wederom gefeliciteerd met die N.A. :innocent:

1 like

Leuke oude beater met 24H weergave, '77

11 likes

Ik dacht dat jij er ook een had, of inmiddels niet meer?

6105-8110. :blush:

12 likes

Still ‘over the moon’ met dit klokje :smirk:

24 likes

Prachtig @Pjotr1 !! Vind je dat hij groter draagt dan 36mm diameter ? Ik vind het echt een top model en het heeft een mooie historie, maar misschien voor mijn ogen te klein … :thinking:

1 like

Tnx :smiley:.

Voor mij draagt het wel als een gemiddeld 36mm horloge, maar misschien denken andere Airman-eigenaren daar anders over (@Davidf40 @septentrio)?

2 likes

Dank :+1:

Ik vind de Airman schitterend aan 36mm. Draagt heerlijk en best groot met z’n lange lugs. Perfect geproportioneerd horloge, en zou ze niet groter willen. 36mm vind ik in het algemeen spot-on :wink:

4 likes

Vrijdagavond hapje met de Chronodato :ok_hand:

31 likes

Inderdaad. Ook ik twijfelde eerst of de wijzerplaat niet ‘ielig’ zou lijken, aangezien er met de 36mm ook nog een bezel om heen zit. Maar is echt de perfecte maat :slight_smile: @Ron-W

1 like

Dank @Davidf40 :+1:

1 like

Tres chique !!

1 like

23 likes

De 1971 DJ1601 weer aan het zomerbandje gezet. :slight_smile:
Ondertussen een plaatje van de Jesse die ik WEL uit kan staan:

:+1:

Morgen in de bloedhitte mee met de Jazzboot van Lantaren/Venster i.s.m. Spido. Toch wel zin in. :sunglasses:

12 likes

Na een fantastische avond Italiaans eten op de boerderij nog even de spot op de Seastar :sunglasses:

21 likes

Een Working Man’s Connie! :wink: Leuk hoor!

1 like