Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Dat zijn krassen en butsen, het (mineraal) glas is heel erg dik (bijna 1 cm) en double domed. Barsten gaat dus niet zo snel gebeuren haha, maar goed geobserveerd! :+1:

1 like

32 likes

70s & 80s:

21 likes

Is dit je nieuwe aanwinst?
Werkelijk schitterend.:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Ja een ref. 2799

2 likes

Vond die andere ook prachtig, maar dit is opnieuw een pareltje in je collectie. :+1::+1:

1 like

Dat is het grote voordeel van mineraal glas tv kut plexi waar altijd barstjes in komen

1 like

Maar als het breekt heb je wel gelijk 1000 stukken. :wink:

Breekt niet zo snel hoor. Vandaag weer een NA met barsten in het plexi, ben dat plexi echt zat. Bah.

3 likes

Dat is alleen bij Japans plexi :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Plexi :heart_eyes:

Verkeerde datum, verkeerde band (ouwe Edox), maar dat patina blijft oh zo fijn. Bijna 60 jaar maar still going strong. Ook qua prijzen, die worden ook alleen maar stronger hehe

31 likes

De ongelooflijk onweerstaanbare charme van vintage horlogerie! :relaxed::ok_hand:

2 likes

Als slaapmutsje het legendarische "hunter " 32 KB calibertje van Cyma met het Cymaflex-I shock protection '45, laat de radertjes rustig draaien vannacht :smirk:

20 likes

Van mij ook even een slaap mutsje in vorm van deze leuke Dugena handwinder.:slightly_smiling_face:

Slaapze of werkze! :sleeping::+1:

23 likes

22 likes

Niet nieuw in de verzameling deze 1945 Cyma met zijn Duotone plaat…

maar wél aan de pols op deze mooie dag :smirk:

33 likes

22 likes

Dugena deepstar!

34 likes

Ik zie het bij horloges in alle soorten, maten en merken :wink:

Is toch een teleurstelling als het niet vermeld was of te zien was. Vuil, krasjes en dergelijke hoort bij vintage. Maar een gebarsten glas vervang ik dan toch liever in verband met de structurele integriteit, vocht etc.

2 likes