Welke vintage draag je vandaag? Deel III

14 likes

Fijne jaarwisseling en voorzichtig met uurwerk hf’ers

18 likes

Defy vandaag,

27 likes

Vet kicke NA :star_struck:


20 likes

Middagwissel naar de LM

14 likes


:sunglasses:

21 likes

wow die DEFY van jou was ik weer even vergeten - direct met stip horloge van deze nieuwe week lijkt mij!!

1 like

Nee hoor, is een origineel polshorloge.


4 likes

Wat een top exemplaar is dit zeg

1 like

Ik reageerde op de longines van @Stan84, zoals je rechts in mijn post kan zien, zijn avatar en een pijltje :slight_smile:

1 like

21 likes

newbie-error :flushed:

1 like

Avondwissel en meteen ook de jaarafsluiter deze brocantevondst van het jaar voor mezelf :smirk:


Prettig jaareinde :sparkler: :fireworks:

19 likes

Eigenlijk draag ik deze niet vaak genoeg…

28 likes

Deze mooi laten leeg lopen :wink:

23 likes

22 likes

Excuses voor mijn late reactie, het was niet mijn bedoeling je reactie in het luchtledige te laten hangen. Ik voel me persoonlijk niet echt netjes als ik een horloge met een bruin bandje om heb, dat is voor mij net zoiets als bruine schoenen denk ik. Misschien bedoel ik ook wel meer ‘formeel’ dan ‘netjes’. Gelukkig staat het iedereen vrij daarin z’n eigen keuzes te maken en gevoelens te hebben anders wordt het ook zo’n saaie wereld. :relaxed:

Neemt niet weg dat ik nog steeds denk dat een bruin bandje heel gaaf staat bij de Omega. En van mij mag je hem dan gewoon voor netjes dragen hoor, al bepaal ik natuurlijk niet jouw horlogeregime :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Eerste plaatje van het nieuwe jaar! Een fijn 2019 gewenst aan alle forum-collega’s :clap::blush:

33 likes

Electro mechanische Tissot.

25 likes

Zonde! Hij is gaaf!