En over op dit +/- 50 jaar oude dressertje met AS1525 kaliber inside.
Deze van de rommelmarkt waar ik ook erg veel vindt.Maar ook veel op ebay,kijk wel internationaal op ebay italie,spanje,frankrijk en UK.
Haha weer terug gekocht?
Een sell and buy back operatie is een gekend fenomeen onder vintage liefhebbers
Goed om te horen dat er fenomenen hier zijn waar ik nog niet aan ten prooi gevallen ben .
Maar begrijpelijk dat het gebeurt hoor @koekoek.
Scheelde toch niet veel met de Seamy 600 hé
Heel verrassend terug geruild.
Ik moet zeggen dat het ook niet vaak gebeurt bij mij. Vaak weet ik nog wel waarom ik het horloge weg gedaan had. Die witte Seiko van @septentrio is een van de weinigen waar ik nog wel eens aan terug denk.
Het komt wel vaak voor dat ik een bepaald model verkoop omdat ik zo’n zelfde model wil maar dan in beter staat. Ik heb bijvoorbeeld ook twee bruine Seiko bullheads gehad, maar de tweede is nu een blijvertje omdat hij in de staat is zoals ik wilde en de eerste niet.
Ja, da’s waar
Als je je dat bij deze weer herinnerd dan stuur je maar een berichtje👍
Oef
Bijzondere verschijning zo zonder duikring. Ik ben even de naam kwijt van dat ding met minutenmarkeringen dat je rond kunt draaien
Nou Mafkees ik denk toch echt dat deze mooie Dorly van Ferdinand geen duikring hoort te hebben…
Ik heb er nog geen gezien mét in elk geval, en ik kijk er toch al een paar jaartjes naar uit omdat deze van mij niet loopt…
Ja, achteraf gezien heb ik het een beetje raar verwoord. Ik bedoelde te zeggen dat het horloge een duiker-uitstraling heeft en dat ik er daarom een zou verwachten, en dat het ontbreken ervan er opvallend uitziet. Niet dat hij niet zou kloppen