Inderdaad, en ik ben onderhand klaar om ze in mijn ‘blijvertjes’ collectie op te nemen
Kan weinig aan tippen vind ik qua dresser.
Wat mij betreft het mooiste stuk in jouw collectie (voor zover ik het voorbij het zien komen dan!).
Prachtig!
Voor mij vandaag deze Seiko 5 uit 1986. Lag al jaren met een stel andere Seiko’s in het oude laatje van mijn kast. Het was ook weer met deze ’ oppakken en lopen’
Ik vind hem mooi, geachte heer Domega!
Dank je kg… ik kan er niet veel mee qua kleur…maar er lijkt staal te voorschijn te komen dus er is nog hoop - en anders altijd nog MP natuurlijk
Niks mis met een beetje goud.
Ja, ik herinner mij dat goud en Domega niet echt samen gaan. Op Marktplaats ben je hem denk ik zo kwijt. Voor ik lid van het forum was heb ik heel veel zaken op Marktplaats gedaan, gitaren en horloges, maar ik was de heisa op een gegeven moment meer dan zat. Ook na een paar nare ervaringen met zogenaamde kopers bij mij thuis. Sinds ik lid van het forum ben heb ik op MP nooit meer iets verkocht; meestal hier als ik iets kwijt wil en dat gaat snel. Ik koop alleen veel meer dan ik verkoop, dus mijn doelen van inkrimpen zijn nog niet behaald…
Haha ik denk dat iedereen hier op HF daar last van heeft.
In ieder geval iedereen die in ‘onze hoek’ van het forum actief is.
Dju rallye is mooi!
Heel mooi!