Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Blijft terug komen hé :+1:
Prachtig exemplaar wederom.

2 likes

Inderdaad, en ik ben onderhand klaar om ze in mijn ‘blijvertjes’ collectie op te nemen :+1:
Kan weinig aan tippen vind ik qua dresser.

3 likes

Gewoon B & M zonder franjes :smirk:

36 likes

Wat mij betreft het mooiste stuk in jouw collectie (voor zover ik het voorbij het zien komen dan!).
Prachtig!

1 like

Vandaag weer eens een (ooit een toevalstreffer) Glycine, deze:




25 likes

17 likes

17 likes

Voor mij vandaag deze Seiko 5 uit 1986. Lag al jaren met een stel andere Seiko’s in het oude laatje van mijn kast. Het was ook weer met deze ’ oppakken en lopen’ :slightly_smiling_face::+1:

18 likes

Straks nog wat bomen snoeiwerk dus dan deze Zenta maar weer even in de doos en een kwartsje om :roll_eyes:

18 likes

Ik vind hem mooi, geachte heer Domega! :+1::wink:

1 like

Dank je kg…:blush: ik kan er niet veel mee qua kleur…maar er lijkt staal te voorschijn te komen dus er is nog hoop - en anders altijd nog MP natuurlijk :thinking:

1 like

Niks mis met een beetje goud. :sunglasses::+1:

2 likes

Een Seamaster uit 1995. Is toch ook al een beetje vintage, of niet…?

19 likes

Ja, ik herinner mij dat goud en Domega niet echt samen gaan. :slightly_smiling_face: Op Marktplaats ben je hem denk ik zo kwijt. Voor ik lid van het forum was heb ik heel veel zaken op Marktplaats gedaan, gitaren en horloges, maar ik was de heisa op een gegeven moment meer dan zat. Ook na een paar nare ervaringen met zogenaamde kopers bij mij thuis. Sinds ik lid van het forum ben heb ik op MP nooit meer iets verkocht; meestal hier als ik iets kwijt wil en dat gaat snel. Ik koop alleen veel meer dan ik verkoop, dus mijn doelen van inkrimpen zijn nog niet behaald… :thinking::sweat_smile:

5 likes

Haha :joy: ik denk dat iedereen hier op HF daar last van heeft.

1 like

In ieder geval iedereen die in ‘onze hoek’ van het forum actief is. :smile:

2 likes

Het blijft een lekker ding :smiley:

32 likes

Vandaag een Glashütte.

22 likes

34 likes

Dju rallye is mooi!