Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Mijn geheime liefde :wink:

16 likes

@septentrio: prachtige Conny, maar die nieuwe Birks chrono is ook echt schitterend. Echt even wat anders en volgens mij ook een prachtig vintage formaat. Is hij 36-38 mm? Of toch groter dan hij lijkt?

Goedemiddag, Ik ben een vintage horloge liefhebber en vol bewondering alle mooie modellen hierboven bekeken, en ga zeker zelf ook af en toe wat erbij plaatsen.
Vandaag een Bucherer uit 1971

27 likes

28 likes

Vers bloed is altijd welkom :ok_hand:

1 like

24 likes

Deze voelt erg lekker vandaag!

44 likes

Fraai :sunny:

Akelig mooi!

Mooi zeg!

1 like

28 likes

Hi Andy, schitterend horloge. Misschien heb je het al toegelicht hoor, maar is dit een Yema of LeJour met Birks signing? En was dit dan een retailer?

1 like

Vandaag de Yema Flygraf uit 1970

24 likes

20 likes

Uit mijn serie ´verklote wijzerplaten´ komt deze dubbelvintage Omega handwinder -

die dikke chrome indicator kogeltjes maakten deze voor mij toch nog aantrekkelijk genoeg destijds

23 likes

Bedankt! Klopt, een Yema Rallye ‘canada style’ - private label voor de bekende Canadese retailer Birks. Birks is ook vooral gekend van de Birks Challenger modellen, wat private label Eternas waren.

Ze hebben net als Türler, Cartier, Sears,… een lange geschiedenis als private label ‘house brand’.

2 likes

26 likes

Vandaag iets heel anders, een soort voorloper van het digitale tijdperk.

26 likes

Als je die ooit weg doet (zou niet weten waarom, maar voor het geval dat…) wil je me dat dan laten weten? Ik heb iets met 1947. :sunglasses:

2 likes

…en weer thuis…
wat is nou helemaal 14 uur werken per dag ?

15 likes