Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Bedankt ik weet het onderdelen gaat nog wel maar iemand vinden die het uurwerk kan handelen dat is andere koek :thinking:

Zojuist gearriveerd, nu om de pols!

24 likes

Normaal ben ik niet zo van de wisselingen overdag, maar dit weer vraagt gewoon om bling en/of sunburst :sunny:️. Dus: de zwarte airman met donkergroene band terug in de la en de polerouter om de pols!

Wie volgt :grin:??

23 likes

Seikomatic 6216-9000

24 likes

Ik zit op m’n werk en ik heb helaas geen extra horloge bij me, dus ik niet. :thinking::sweat_smile:

1 like

Nou vooruit dan maar, excuus geaccepteerd :stuck_out_tongue_winking_eye:. Succes met werken!

1 like

Dank je; nog anderhalf uur, dan gaan we weekend vieren… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ook op de zaak, maar vannochtend al rekening gehouden met een zonnige dag :+1:

24 likes

Altijd weer tof om de Kontiki te zien :+1:. En lang leve de vooruitziende blik :grin:.

1 like

Net de ene titanium klatser omgewisseld voor de andere maar een hele matte wijzerplaat :wink:

14 likes

Nou ja, laten we zeggen dat het goud/gele randje het toch een zomers accent geeft :wink: Deze zou ik trouwens nog wel eens in het echt willen zien, het lijkt me een bijzonder ding.

1 like

Ben helemaal weg van die Kontiki :sweat_smile:
Draag ‘m minimaal 5 dagen in de week

3 likes

Geweldig zonnetje!

27 likes

Weertje :heart_eyes:

20 likes

Klaar voor het weekend…

24 likes

23 likes

Vandaag de Ural uit de 50’s om. Met zijn 39 mm moet dat destijds een enorm horloge zijn geweest.

19 likes

13 likes

Fantastische Seastar! met loepje nog wel…:hugs:

1 like

nog een keer terug naar die fantastische zon vanmiddag - heerlijk gefietst en de ouwe Sandoz mocht ook weer eens mee!

21 likes