Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Leuk! zie je niet vaak.

1 like

Goed dat je het zegt! Ik denk dat hij van plan was om hem te gaan stoten! :stuck_out_tongue_closed_eyes: Dankzij jouw waarschuwing is dat gevaar afgewend! :stuck_out_tongue_winking_eye: :wink:

Erg mooi :grinning: nu opzoek naar de 1117 of 1170 stalen band ? :slight_smile:

1 like

Thanks :+1::grinning: …Kwam deze toevallig tegen…en het liefst heb ik vintage met een stalen bandje wat heel vaak niet zo is…

1 like

Yes, als ik deze een beetje voor een correcte prijs kan vinden :slight_smile:

O jij denkt dat het echt een waarschuwing is. Zo van, pas op voor het stoten hoor. Wat schattig. Nee. Het is compliment voor het danwel het zeer goed vinden + aankopen of heel goed behouden van de bijna gave staat van het horloge.

Komt in orde. Ik ben erg zuinig op mijn collectie :smiley:

1 like

Oké t’is geen elektrische fiets :innocent:, dans son jus d’origine, uitgezonderd de kettingbeschermer , Spaans merk :smirk:

2 likes

Ik bedoelde meer dat ik spatborden, bagagedrager, standaard en degelijke basale onderdelen mis op deze fiets. :smile:

1 like

Orbea is inderdaad Spaans. Ze hebben ook Solexen in licentie gemaakt

2 likes

Very nice sigma dialed linen 1601

19 likes

Certina cal. 410. Recent onder handen genomen door @PeterLC. Een uitgebreider NA topic verschijnt snel.

20 likes

Mooie horloges en strakke band rechts !

Nou en of. Bij de linker is er ook geprutst met de (originele en juist gecodeerde) eindlinks. Linker heeft wel crosshair. Word ik altijd beetje jippig van…

1 like

Zeker een mooi exemplaar.
Ken het gevoel, heb er zelf ook die ik liever niet draag, maar ze zijn zo mooi :star_struck:

1 like

Mooi werkje hoor. :wink: Derderad (zo heet dat; rad na het seconderad) en opwindveer vervangen (klein wonder - het rad stond gewoon op eBay), plus glaasje, en de grip van de originele kroon verbeterd. Op de foto dat laatste nog niet gedaan.

Band staat prima. :+1:

8 likes

Exact! Dank je! :blush::+1:

Gewicht wilko :wink: k’zit hier in de ardennen en zonder versnellingen telt elke kilo

1 like

Dat is waar, goed punt. :+1:

1 like

Kekke kombi met die band!

1 like