Welke vintage draag je vandaag? Deel III

27 likes

Knappe foto :ok_hand:

1 like

15 likes

Dank je. Is inderdaad een mooie uitgebalanceerde dial. En goldplated case bovendien. Heb hem voorlopig op een zwart vintage leren Certina bandje gezet. Denk dat donkerbruin nog mooier is. Maar dit staat imho ook goed.

14 likes

Voor de foto, vanaaf om, soon to be an ex :sleepy:

20 likes

Toch een beroemd oud merk haha. De mijne was een vondstje in Duitsland vorig jaar, wel een projectje lange termijn - loopt een beetje wanneer hij wil, en de wijzerplaat lijkt niet echt zijn plaats te kennen :yum:
Deze uit 1910 vond ik op Catawiki… Let the games begin :wink:

3 likes

Schitterende exemplaren allebei! :heart_eyes: Volgens mij houden padden dan weer meer van LCD tijdwaarneming…

14 likes

Hij of zij kijkt er anders aardig verveeld bij :joy:

26 likes

Vandaag deze maar weer eens uit de kast gevist.

14 likes

Thuiswerkdag met nieuwe aanwinst en eerste Rolex, 1501 '68.

19 likes

Ouwe Poljot duiker.

16 likes

Timex Electric dag, wie doet er mee?

M41.

19 likes

Niet vandaag Jurtz, maar wel even uit archief dan omdat het van die eigenzinnige horloges en kasten zijn! :yum:

16 likes

Mooi! Ook van de M40-serie?

Ach

geen idee - vond het gewoon een interessante kastafwerking destijds, en Electric had ik nog niet, dus…

1 like

Weleens open gehad?

denk het wel eigenlijk, voor een batterij is dat wel handig. Misschien heb ik zelfs wel een fotootje gemaakt toen

1 like

Leuke aanwinst, veel plezier ermee :slight_smile:

1 like

Dankjewel! Ik vind hem behoorlijk wat karakter hebben, ondanks dat het toentertijd een massaproductie horloge was. :smile: :+1:

1 like

Deze Citizen Z-5300-T uit november 1967… En ja, de foto is een paar minuten geleden gemaakt :wink:

23 likes