Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Merci mon cher Pierre! :+1::blush:

1 like

Voor de 2e dag deze Longines

31 likes

Longines quartz met slippende wijzer. Weet iemand meer over dit horloge en wie het wijzer euvel kan verhelpen.

9 likes

Prachtig! :raised_hands:

22 likes

Dit is wel echt een heel scherp exemplaar hĆØ. Altijd in een doos gezeten :ok_hand:

1 like

Deze eens afgestoft :slight_smile:
1978

18 likes

Mooi, jeugdsentiment voor mij, als ik hier naar kijk… Ik ging toen zo’n beetje in militaire dienst en dit soort horloges was wel wat wij in die tijd droegen. Memory lane… Dank voor het delen. :+1::slightly_smiling_face:

EDIT: ik herinner mij nog goed dat Seiko toch wel een heel sterk merk was in die tijd; ook wat de analoog horloges betreft. Iets later, in het leger droegen wij bijna allemaal- naast deze digitale horloges- ook de mechanische chronografen 6139 modellen en aanverwante artikelen en natuurlijk… Seiko 5. Ik heb er heel wat gehad. :blush:

Mijn (pleeg) vader droeg in die tijd (tweede helft jaren 70) dit model Citizen horloge en ik vond hem prachtig… Als ik die in een mooie staat kon krijgen zou ik hem zo kopen. Ik kijk af en toe, maar kom dit exacte model tot nu toe niet tegen…

Citizen digital watch

12 likes

17 likes

Goede morgen!

Fijne vrijdag, en alvast een mooi weekend gewenst

27 likes

Deze schreeuwt steeds om wrist time…dat kan ik toch niet negeren toch? :grin:

23 likes

Als mijn kinderen schreeuwen dan negeer ik ze meestal.
Maar bij deze zou ik dat ook moeilijk vinden. :ok_hand:

2 likes

Goedemorgen! Hier deze dikke duiker vandaag:

20 likes

Vandaag mijn gouden QT seiko Quartz binnen gekregen super blij mee , gaat nooit meer weg🄰

18 likes

Pronto pronto pronto
:blush:

20 likes

Deze Belg ook wat daglicht geven :smirk:

25 likes

24 likes

Komandirski voor vandaag

19 likes

Vandaag 1601 uit ā€˜75

20 likes

Heel strakke bezel en mooie like nog, dat zie je niet vaak