Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Ja Frank. Ze is bij een goed adresje beland hoor. Ik puzzel nog wat voor een ander bandje, maar gaat geregeld om …of… even bij me op de bank 's avonds als ik onder genot van een drankje en een lekker stuk vinyl op de platenspeler alle favo klokjes zit te bewonderen en te poetsen. :face_with_hand_over_mouth::blush:

1 like

Zonde om deze Omega Genève Dynamic (1968) niet af en toe uit te laten

19 likes

Helemaal mee eens. :ok_hand:t3:
Erg fraai contrast met dat goud zwart.

2 likes

Vanochtend even deze Mareoscope:

Maar hij moet helaas even nagekeken worden dus toch maar voor deze gekozen:

19 likes

Ben bijna beschaamd om na al die sjieke Omega’s mijn simpele White Star te dragen :smirk:


AS1701

17 likes

:laughing::laughing::laughing:

14 likes

Juist leuk. Anders was het ook maar een Omega topic

3 likes


Mijn goedkoopste omega is mijn meest geliefde, de 1978 Omega Genève bijna in nieuw staat met het originele glas, op de foto een beetje flets van kleur maar heeft een prachtig geel gouden kleur, zonder datum aanduiding had ik hem nog mooier gevonden

15 likes

21 likes

Die ziet er prachtig uit😍

16 likes

20 likes

Vandaag de seiko 4843 8100

14 likes

Sinds gisteren deze prachtige Omega Constellation :grinning:

24 likes

Nergens voor nodig!

1 like

Goede gesprekken over denim, vintage watches en whisky…

Rolex 5513 Maxi MK1

16 likes

Ik ben nu wel erg benieuwd naar de Seamaster 600 @Pjotr1 en @septentrio! Maar voorlopig dressers genoeg in de collectie hier, waarvan vandaag een vd favorieten:

25 likes

…deze is dan ook Omega’s mooiste dresser (naar mijn mening) " mainstream " bestond toen nog niet …en ‘dans son jus d’origine’ prachtig :heart_eyes_cat:

5 likes

Weekend :ok_hand:t2:

35 likes

Ja ja

20 likes

Net terug van het 100-jarige verjaardagsfeestje van opa. Voor de gelegenheid maar een oude chrono gedragen.

22 likes