Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

De Tissot Navigator 45509 “hecho en Equador”

41 likes

Voor de zondagmiddag deze schitterende Omega de ville :star_struck:

23 likes

25 likes

Zondag

34 likes

Dit oudje vandaag uit 1973

29 likes

39 likes

Deze mooie rode Ancre

21 likes

Dat kan ik mij levendig voorstellen meneer Halle. Wat een prachtig horloge! Is dit de chronometer versie? Ik had er ooit eens een aan een Milanaise band. Die is helaas niet meer bij mij.

Vriendelijke groet,
Niglo.

1 like

Dank dank, en yep chronometer uitvoering (staat bij de 6) compleet met certificaat
:+1:

Jammer dat ie van u er niet meer is. De uitvoering met Milanaise band had andere lugs aan de kast.
Je moest destijds echt kiezen voor leer, of geïntegreerde Milanaise band.
Doe zou ik er nog best bij willen hebben^^

^^ ajb niets aanbieden, de wishlist is gewoon te lang :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ingetogen Speedy op deze zwart lederen band.

32 likes

De 1978 GUB Glashütte Spezimatic uit de DDR

22 likes

Voetbal en Seiko

20 likes

Echt schitterend!!!

1 like

Hoe vaker ik deze zie, hoe mooier dat ik het vind :ok_hand:.

1 like

23 likes

23 likes

En in het echt nog schitterender :wink:

:blush:

Nog maar een keer mijn dank voor @wbcoupe voor de hulp met de zoektocht (is al weer even geleden, maar ben er nog steeds heel blij mee)

4 likes

Dat lijkt me nog wel risicootje?!

1 like

tja…ze zijn destijds door Tissot gemaakt voor de Zuid Amerikaanse markt. Ik geloof dat de onderdelen dus rechtstreeks van Tissot kwamen, maar dat de horloges in Ecuador werden geassembleerd (is wel vaker gebeurd in het verleden, vanwege de centen). Deze heb ik ook echt uit Ecuador geïmporteerd. Dat voelde wel even spannend, maar ik heb weinig twijfels over de authenticiteit.

3 likes

Ik ook niet en bedoelde dat ook niet zo. Ben alleen direct gaan zoeken op aanbiedingen van dit model (je weet hoe dat gaat :grimacing:) en kwam die van jou ook tegen. En heb er zelf geen ervaring mee maar begreep dat je voor horloges uit zuid-Amerika extra moet oppassen.

2 likes