Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Vandaag opgehaald na een full service!

12 likes

Ik draag hem nog nietā€¦maar heb deze Olympisch horloge ā€œOriĆ«nt Quartzā€ 100M gisteren gekocht. Zelf nog nooit een Olympisch horloge gehad en ben ook opzoek naar informatie. Wie weet waar ik deze informatie kan vinden?

7 likes

Goedemorgen allemaal,

En voorzichtige eerste post van Niglo, op jullie mooie forumā€¦:grimacing: Deze Favre Leuba handwinder komt uit onze familie en is uit de jaren '80, superplat en loopt als een tierelier. Ter geruststelling: hij is niet te koop ā€¦en de pen ook nietā€¦:slightly_smiling_face:

Fijne dag gewenst iedereen!

30 likes

Een fraaie speedy :+1:

1 like

Die wijzerplaat is echt fenomenaal!

1 like

Dank u zeer! :blush: Ik vind hem ook erg mooi en draag hem als dress watch en tijdens kantoorwerk. Ik zag in het andere topic uw mooie vintage Invicta. Een pareltje en een merk met mooie achtergrond. :ok_hand:

2 likes

Prachtige Longines, precies mijn smaak! :ok_hand:

Tja, zoals ik het kan zien is het een montblanc meisterstuck.
Ik geef je groot gelijk, gewoon zelf houden. Ik heb exact dezelfde en is ook niet te koop.

3 likes

:thinking: U hand lijkt op een bekende hier, namelijk van ā€œKlokkengekā€. Best wel grappig. :wink:
afbeelding

19 likes

Inderdaad meneer vinwat. Dank voor uw reactie. Heerlijke pen! Ik heb er nog meer van; o.a. de vulpen, die ook heerlijk schrijft. Gebruik ze iedere dag. Ik ben buiten horloges ook dol op mooie pennen en heb er een heel stel van verschillende merken. :blush:

1 like

Welkom!

1 like

Dat is louter toeval meneer Seaman. :innocent: Ik moet wel zeggen dat de gelijkenis frappant is. Maar ik zou nooit een opname maken van zoā€™n mooi horloge met zoā€™n lelijk overhemd aanā€¦ :joy:

5 likes

Hartelijk dank Matthijs! :slightly_smiling_face::+1:

Ja dacht ik wel. Mis hem wel hoor, Mr Klokkengek vond ik Ć©Ć©n van de sympathiekste forumleden hier.
Raad U aan zijn posts te lezen.

4 likes

Grappig,
Ik ben niet direct een verzamelaar van pennen, maar het merk wat ik dagelijks het meest gebruik zijn CROSS pennen, duper dun, daar heb ik vele diverse sets van, in goud, zilver, nikkel, zwarte en grijze uitvoering, naargelang de kleding die ik draag .
Per ongeluk heb ik van CROSS ook nog een paar jubileum sets liggen, o.a. van Shell en Texaco.

3 likes

Ik noem mijzelf ook geen verzamelaarā€¦maar bij nader beschouwing zijn er wel veel in huis blijven hangenā€¦even een Eterna erbij om te voorkomen dat ik off topic geraak :sweat_smile:

16 likes

Eterna-Matic.
Dat doe jij ook goed, Halle :grin:

29 likes

Wat een mooie woorden Dirk- mag ik Dirk zeggen? :slightly_smiling_face: Als ik zijn grote hoeveelheid posts zie door de jaren heen, dan denk ik dat die Klokkengek het forum door zijn aderen had stromenā€¦ Hij zal een aantal van jullie vast ook missenā€¦ als ik die fijne reacties hier zo zie. Hij komt vast weer terugā€¦ misschien is ie er al weer; je weet het maar nooit. :wink:

10 likes

Die ETERNAā€¦ die wil ik hebben meneer Halle! :smile: Wat een beauty! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

:joy: