Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Mijn oudste quartz, 1977!

Slecht 4 maanden jonger dan ik ben…

14 likes

26 likes

Climholland laat nogmaals haar titus zien.

25 likes

23 likes

De middelste vandaag (nog steeds).

34 likes

Schitterend!!!

1 like

Ik doe mee, maar dan met radium!

25 likes

Zaterdag, krantje, biertje en mijn Poljot Sunburst Blue (zijn broertje staat overigens in het blauwe gedeelte :wink:)

17 likes

Blijft een prachtige verschijning Dennis :heart_eyes:
Heerlijk understated maar erg bijzonder met die crosshairs en bowtie lugs.

Maareuh wat bedoel je met radium? Deze heeft volgens mij al tritium hoor :wink:

3 likes

Er staan 2 T-s onderaan de wijzerplaat, dus lijkt mij inderdaad Tritium. :sunglasses:

2 likes

Vandaag opgehaald, is voorzien van een nieuw glaasje i.v.m. een ongelukje :blush:

24 likes

Oehhhhh meer foto’s!!?!! :innocent:

(Vandaag was mijn al vaker geposte Yema aan de beurt maar geen mooie foto van gemaakt)

1 like

Oei oei oei wat mooi😍

Een paar uit het (relatief korte) archief. Heb ‘m net een week of 2 binnen :wink:

39 likes

Oh, wat gaaf! Ik heb nog wel eens naar zo’n re-issue gekeken maar the real deal is toch wel een stukje toffer.

1 like

Thanks!

Zeer leuk om te zien ook hoe de secondewijzer beweegt -al wiebelend- tussen een automaat en quartz in.

1 like

Mooi ding :+1: :+1:

Deze wil ik ook nog eens een keer proberen.

Dit is volgens mij ook de meest voordelige / ondergewaardeerde super compressor duiker met dubbele kroon.

1 like

Dank :slight_smile:

Klopt inderdaad, een EPSA kast voor relatief weinig geld.
Denk dat het uurwerk veel mensen tegen houdt, en daardoor de prijs lager is dan de overige SC’s.

Voor mij was de voornaamste reden om deze te kopen -het uurwerk. Toch een stuk geschiedenis, en nog prima te servicen :grinning:

2 likes

Excuus, ik vergiste me. :see_no_evil:

Inderdaad een fijn, mooi en bovenal uniek horloge! :smile:

1 like

Je hebt gelijk, ik was in de war met een ander horloge. Leuk dat de verf bij mij anders is gepatineerd dan bij Peter. Dat viel me gelijk op.

2 likes