Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Haha klopt, had hem een hele tijd op zwart leer maar dat gaat op een gegeven moment vervelen… Als ik nog eens een mooie donkerbruine band vind gaat die er wss op :slight_smile:

1 like

Die zijn gewoon te koop hoor :wink::wink:

3 likes

Deze sneltikker :+1:

44 likes

F80844E6-F0AE-4766-8F9E-2113F5A6FCE4

28 likes

Een na… blauwe certina turtle.
Staat is wat minder dan gehoopt… Maar het model bevalt wel prima.

23 likes

Mooie wijzerplaat! En tja de dsen zijn werkpaarden, onverwoestbaar. Ik zag hier laatst iemand ze de g-shock van de jaren 70 noemen. Klopt ook wel volgens mij, maar daardoor zijn de kasten wel vaak flink geleefd. Heeft ook wel zo zijn charme imho!

De staat van de kast lijkt heel goed. De plaat is ook prima. De lume heeft flink geleden.

Heb even ingezoomd, zie het nu. Dat is wel zonde idd.

1 like

Yes. Dat is jammer. De wijzers zijn ook op. De lume was op de foto’s van de verkoper niet te zien. Maar goed, de case is gebruikt maar verder zitten er nog prima wat jaartjes in volgens mij. Geen museumstuk… Maar ziet er prima uit. De kroon is wel flink weg … Als hij al origineel is…

11 likes

1785 van 1950 :smirk:

17 likes

Beetje wisselen vandaag.

Gr. Roel

19 likes

:roll_eyes::point_up:t3:Militair precisiewerk uit de 40’s

17 likes

Een blauwe Rus deze keer.

14 likes

De Maxim.

17 likes

Deze heb ik in een opwelling gekocht, moet hier echt aan wennen :+1:

14 likes

…en het precisiewerkje is :hugs:

1 like

Kijk en zo zijn er toch vintage horloges die er na al die jaren gebruik juist beter uit gaan zien :wink:

2 likes

Vandaag een Kelton (Timex) uit 1975 om. Met één van de mooiste wijzerplaten die Timex ooit gemaakt heeft naar mijn mening.

21 likes

Mijn 600m uit 1977

16 likes

38 likes