Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Deze draag ik niet maar overweeg ik aan te schaffen. Best in het oog springend. Wat vinden we ervan?

15 likes

Een topper Dennis!:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

37 likes

Citizen uit 1951.

31 likes

Wat een gaaf ding is dat!

1 like

Was ook een mooie aankoop, die vroege Citizen en Seiko horloges zijn niet zo groot, maar ze hebben veel karakter.

1 like

Voor de verandering eens dé Moonlander aan de pols

26 likes


17 likes

Sicura vandaag :+1:

26 likes

De caseback van de moonlanders zijn cool :sunglasses:

1 like

22 likes

Groeten van de Cosmic:

33 likes

ZIM ter ere van de olympische spelen in Moskou in 1980

19 likes

Mooi klokje, en met de juiste kroon. Had ergens gelezen dat als er een andere kroon op zo’n Constellation zit, het dan niet de originele is. Maar ik kom er best veel tegen met een getande kroon. Dus weet het even niet meer!

1 like

Hij is compleet origineel ja. Maar de vorm kroon verschilt per referentie. Het is niet zo dat alle Omega Constellation’s deze vorm kroon moeten hebben. Het enige wat je kunt doen is je inlezen over wat bij welke referentie hoort. Maar het is echt een mijnenveld. Ik heb deze Omega gekocht van iemand die ik met m’n ogen dicht vertrouw. Ik zou het niet aandurven om het van iemand te kopen die ik niet op dat niveau vertrouw.


Fijne dag allemaal :sunglasses:

24 likes

22 likes

Ja, inderdad. Ik zie inderdaad door de bomen het bos niet meer. Ik had 2 mooie gezien (wel goudkleurig, liggen wat minder in de markt als ik het goed begrijp) maar ik durf het niet aan.

1 like

28 likes

wow
 inderdaad een erg mooie achterkant. Wat is de link met de ruimte?

1 like