Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Is niet van je pols te krijgen :joy:. Leuk horloge :+1:.

Jaren naar gezocht eindelijk gevonden, mooie Certina DS automaat met fantastische wijzerplaat. Mat linnen opgelegde markers en een chroomring door de markers.

Nummer 2 is onderweg DS-2 met patina.

34 likes

Sodeknetters wat een kennismaking.
Erg mooi. :+1:

Gisteren tot laat aan een oude Tissot gesleuteld, maar niet aan de praat gekregen.
Daarom maar deze om.

20 likes

Ik ook :sweat_smile:
Loopt al wel weer, maar een vorige sleutelaar had de minutenwijzer gemold. Proberen te herstellen maar dat is niet goed gelukt; uiteindelijk toch maar in de donorbak gedoken. :innocent:

1 like

Ik mag een incabloc vervangen en een opwindveer proberen te repareren, danwel vervangen.
Binnenkort even met @lassale kijken of we hem aan de praat krijgen.

Die opwindveer zag er zo raar uit.

1 like

Veer ziet er wat mij betreft goed uit; wat vind je er raar aan? :thinking:

1 like

Het rare is vooral dat ik het pleuris ding met geen mogelijkheid er weer terug in krijg gefrot.
(beetje raar verwoord inderdaad)
:joy::joy::joy::joy:

3 likes

Veerwinder kopen; ik doe echt zelden een veer met de hand in een veerton. :sweat_smile:

1 like

Heb jij nog tips voor een goede?
Ik had er een, maar die doet het niet goed.

1 like

Ik heb zelf ooit een tweedehandsje gekocht; best tevreden mee. Is dezelfde als nummer 4 in deze advertentie:


(Die overigens denk ik al verkocht is)

1 like

26 likes

Fraaie horloges! Jaren 60 en 70?

Deze Tour De France een dagje laten tikken :smirk:

30 likes

Iets buiten mijn comfortzone, maar vandaag deze Seiko 5 de zwarte plaat maakt hem interessant :wink:

12 likes


Omega Seamaster 120 ‘Plongeur de Luxe’ Jacques Mayol

23 likes

Goud van oud

13 likes

Oh ja hoor weer zo’n donders mooie dressy Verdal. Ge bent de Verdal Boss zonder twijfel en wij hebben het nakijken :wink:

2 likes

Vandaag mijn KonTiki weer eens een dagje mee op stap. Heerlijk klokje!:slightly_smiling_face:

Fijne dag nog!:+1:

26 likes

Hola,hola niet overdrijven… met wat voor " vintage " moois er tegenwoordig op het HF forum getoond wordt… is mijn bijdrage eerder bescheiden :wink: …toch leuk een complimentje te krijgen van de Vintage King himself :hugs:

2 likes