Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

14 likes

21 likes

vandaag bij een sinterklaas feestje geweest van mā€™n oude werk en heb een oud collega gesproken die onlangs ook door het horloge virus is gebeten (aangestoken door mij)
hij liet me het horloge aan zijn pols zien en het was een zeer mooie INVICTA ! + hij had er nog eentje thuis liggen, liet er meteen een foto van zien.
tja, het kan verkeren, hij droeg nooit een horloge en nuā€¦ā€¦ :smile:

1 like

Cimier ā€¦het Zwitserse antwoord op de one dollar watches van Timex / Kelton :wink:


Rego 143 (Lapanouse S.A ) Z. centrale sec.

21 likes

Super mooi man! :smiley:

Welke heeft hij? Maar ook, als mensen Invicta niks vinden, zie het dan als een opstapje naar het echte werk (duurde merken). Iedereen kent wel de verhalen dat men begonnen is met Invicta en nu Omega, Rolex, etc hebben.:wink:

1 like

Die wijzerplaat ziet er mooi uit! Maar dat uurwerk jeā€¦:sweat_smile:

1 like

ā€¦perfect werkend ā€¦en A La Timex :smirk:

3 likes

Oude zeemeester in het duister zonder kleurtjes

20 likes

Super!

1 like

ik zie hem de vrijdag terug, 'k zal het hem vragen en eventueel een foto te sturen, je hoort het nog :+1:

1 like

Helemaal weer verliefd. Het saffier glaasje vervangen door een oude nette originele glaasje. Staat veel beter.

Ah ja parawater 150m uit 1971

16 likes

Zo zie je dat die penanker werkjes nog best lekker blijven lopen. Mooi he? Ook die Ruhla werkjes zijn ernstig eenvoudigā€¦:see_no_evil:ā€¦maar lopen nog steeds

2 likes

Gisteravondā€¦

Vanmorgen pak ik hem van kastje om juiste tijdā€¦

19 likes

Weer lekker thuis:

29 likes

Welcome back :+1: tijdje minder hier gezien idd

2 likes

Wat is er mis mee?

Zit super veel patina op.

Dat zegt precies niets over het functioneren van het uurwerk. Dit is een penanker uurwerk, die zien er vaak niet zo ā€œmooiā€ uit. Desondanks kunnen ze prima werken. Zoals hier ook het geval is.

2 likes

Zo zoā€¦ Je gaat met de tijd mee zie ik, Pierre ! :wink:

1 like

Diane vandaag

21 likes