Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

31 likes

Mooi zeg Peter, nog niet eerder gezien deze… Hamilton heeft veel interessante assymetrische ontwerpen gemaakt hé…

1 like

Absoluut! Deze vind ik extra interessant door de bijzondere wijzers en wijzerplaat. Ik was er al een paar tegengekomen van deze t-403, maar die hadden nogal gepolijste kasten helaas.

1 like

the nightwatch


Poor man´s blabla

18 likes

Alweer de Selfdater met 53 jaar op de teller.
Mooie sunburst :blush:

26 likes

Kon vandaag niet kiezen. Allemaal new old stock en gemaakt in 1976 binnen 6 weken van elkaar.

19 likes

Ik zou er een of twee van je overnemen, maar ik meen me te herinneren dat jij niets verkoopt, zonder uitzonderingen. :blush:

Geërfd van mijn Opa. Gekocht in 1970. Mooi nieuw bandje er op gezet en gaat binnenkort voor een beurtje bij @PeterLC!

20 likes

Mooi dat zo’n erfstuk de waardering krijgt die het verdient.

Mijn opa’s horloges zijn kwijt. :disappointed_relieved:

1 like

Gaaf zeg, heel bijzonder. :ok_hand::ok_hand:

1 like

Woooow!! Genieten dit. 18k?

1 like

Oef, en ik dacht dat ik een verzamelaar was… :dizzy_face::laughing::rofl:

Vandaag lekker de hele dag deze om gehad! Ik heb nog niet naar iets anders getaald sinds ik deze heb:

24 likes

Avondwissel naar deze 62’er Seastar.

Lag al dik 3 jaar in de projectenbak te wachten op een servicebeurtje. Nu eindelijk geserviced. Ik geloof dat ik wat achterloop. :sweat_smile:

22 likes

Nee, het is gold filled. Massief had wel aardig geweest inderdaad, maar dan had ie zeker niet om mijn pols gezeten :stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes

Terug van de service, foto van eerder

17 likes

Goed bezig! Hoeveel heb je er nog te gaan voor alles geserviced is :grin:?

1 like

Stuk of 30 :grimacing::sweat_smile:

3 likes

Ze kwamen nu eenmaal per 7 stuks. Ze zijn nieuw uit oude voorraad en ze liepen niet.
Na een middagje stoeien lopen ze nu allemaal goed.

4 likes

Goed bezig, ik moet nog even oefenen denk ik, ik doe eerder zeven middagen over één horloge :sweat_smile:

1 like