Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Niet weer rond
:yum:

27 likes

Allebei prachtig Ralph en de klok ook trouwens! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Wat een pareltje weer… je blijft mij altijd weer verrassen! :ok_hand::wink:

2 likes

Dank je wel, Niglowski.
Ik weet het - bij horlogeliefhebbers zijn rechthoekige kasten niet echt populair tenzij natuurlijk van de topmerken :yum:. Vind ik gezien design en ook de hele kleine aantallen - plus het zeker bij holle kasten zoals deze prima comfort - echt onbegrijpelijk!..OK een beetje rond is die dus wel, bottom up :thinking:

1 like

Prachtig! ’ k kom weerom in de verleiding: ben al tijdje aan het uitzoeken welke langwerpige art deco horloge ik graag zou aanschaffen. Meestal zeer oude uurwerken van rond de jaren '30 die maken dat de blik naar de pols wordt getrokken. Deze hoort daarbij.
Iemand die toevallig een gelijkaardig model (swiss made & betaalbaar) kwijt wil? :wink:

Vandaag weer eens mijn ‘75 Pie Pan Constellation (168.0065).

33 likes

Leuk Lucky, en nog niet zo lang geleden zag ik een hele mooie Eterna tank in het blauwe gedeelte - helaas wat erg dunnetjes gesleten bij de lugs maar een prachtig horloge verder…

Oops, daar heb ik voorzeker overgekeken

@Mafkees had dacht ik die Eterna tank aangeboden?

2 likes

Attent van je. Is verkocht inmiddels en @MotoSkooly heeft hem geloof ik ook al niet meer. Ik weet niet waar hij nu is.

3 likes

Het kermishorloge; jaren zeventig budget funk

14 likes

De belegen Zenith met zeer mooie patina.

20 likes

Gisteren deze eindelijk weer aan de praat gekregen, samen met @lassale en even testgedraaid.
De kast, wijzers en plexi verdienen nog wat aandacht, maar ik draag hem lekker nog een dag, want die wijzerplaat …

En een foto van gisteren in ander licht:

30 likes

Certina DS

26 likes

Ik heb weleens gehoord dat bij de Citroën DS, de letters DS een link waren naar het woord Deus. Omdat het een goddelijk mooie auto was.
Zou dat bij deze certina ook zo zijn? Van mij mag het, mooi hoor :+1::+1:

2 likes

Die dial is zeldzaam :+1:

2 likes

Dat idee had ik ook toen ik deze van marktplaats plukte.
Maar bovenal is ze erg mooi

17 likes

Ik kan het me nog herinneren dat die op MP kwam, leuk dat het horloge hier langs komt. :balloon:

1 like

Wow diamond dial !!

1 like