Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Prachtig horloge deze ! :heart_eyes:

De linkse staat inderdaad op de nominatie om te verkopen. Er zijn alleen een aantal belangstellenden voor u. :wink:

1 like

Goedemorgen!

Heerlijke dag om niets te doen vandaag :slight_smile:

35 likes

Tourist … vandaag gewoon een tourist zijn :sunglasses: :smirk:

FHF72

22 likes

Mijn laatste gerepareerde projectje, de imado.

27 likes

Kingdiver vandaag :wink:

20 likes

40 likes

Deze is toch wel echt een beauty hoor; moet wel even worden gezegd! :heart_eyes::ok_hand:

3 likes

Vandaag een oude vergulde Swiss Made Pontiac Simpatica ā€œgekregenā€ het bijzondere is dat hier het Logo nog geschreven is met de kleine ā€œPā€ de vorige eigenaar dacht dat het ā€œherenā€ horloge van 2 bij 3 cm ongeveer 70 jaar oud was.
het horloge heeft vaste lugs…
( alle info welkom )

14 likes

@lassale weet wel redelijk wat van Pontiac af.
Het horloge is wel gaaf!

1 like

De Pontiacs die ik heb zijn wat ā€œnieuwerā€. Volgens mij is @maurits de aangewezen persoon voor meer info.

Kijk ook hier even voor meer info:

2 likes

un tissot!

13 likes

:heart_eyes:

22 likes

Na door @lassale uit de zon gehaald te zijn hier mijn antwoord:

Het is een dames horloge. Dat zie je aan de naam Simpatica (de herenmodellen heetten Simpatico) en het nummer dat met 149 begint. 14 voor een 6,75-8’" werkje en 9 voor de Simpatica/Simpatico modellen.
Best wel groot voor een dameshorloge uit die tijd (pakweg eind jaren 70)

De grote P is ouder dan de ā€œkleineā€

9 likes

Hey, Maurits sorry voor je teint maar nu kan je tenminste even de koelkast induiken. bedankt voor je uitleg & aanvullingen. ik was net je PDF aan het lezen en kwam al een aardig eind op weg daarmee… kennelijk toch een jonger horloge dan ik dacht en een Dames horloge ( ik zal het mijn familielid voorzichtig uitleggen dat HIJ jarenlang met een Dames horloge heeft rondgelopen ) :grin:

1 like

De info is van @jazzbassman. Ere wie ere toekomt :wink:.

Wees maar blij. Wie gaat er met deze temperatuur in de zon zitten.

1 like

Op 1700m hoogte kan dat best wel

1 like

Mooi! Maar die band…:sob:

Vandaag wegens omstandigheden (40+ graden :sunglasses:) gƩƩn horloge.
Zelfs geen vintage.

5 likes