Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Prrrrachtig😍

1 like

15 likes

26 likes

Vanmiddag de Zenith, vanavond de Datejust.
@tompj Ik heb de Zenith altijd 35mm genoemd maar zo naast een Datejust begin je toch te twijfelen


18 likes

Dat kereltje in de achtergrond kijkt aandachtig en geinteresseerd, maar in zijn droeve blik zie ik de vraag

“wouw, toffe klok, maar zie ik ooit nog eens de originele wijzerplaat (en evt ditto kroon) verschijnen in dit klokje van dadyo? 
”

Prachtig resultaat, Stan, je draadje met interesse gevolgt :ok_hand:

1 like

Haha ja, kroon is trouwens origineel.
Als hij wat groter is mag hij de originele zien:slight_smile:

Een Leijona

19 likes

Hij oogt inderdaad groter op deze foto. En hij blijft prachtig. (En mijn ruilaanbod staat nog steeds :wink:).

2 likes

Het is idd een schitterend exemplaar, heb ook even getwijfeld om hem op te nemen.

2 likes

Haha! Ruilingen met cash worden overwogen. :wink:
Ik wil mezelf namelijk nog vóór de kerst iets moois kopen.

1 like

Thanks! Ik draag hem weinig maar vandaag had ik hem dus om. Het is echt een enorm “warm” horloge.

1 like

Lekker fietsmaatje gespeeld vanmiddag :yum: af en toe de shockproof testen blijft een verplicht nummer

24 likes

Dankzij dit forum ben ik wat Speedmaster-verzadigd :shushing_face:Maar dit is echt heel mooi!

1 like

Wat een bizarre wijzerplaat zeg! Tres cool :ok_hand:

1 like

Mooi ding :+1:

1 like

image Goedemorgen. Eerlijk gezegd heb ik geen idee wanneer een klokje vintage is. De mijne loopt sinds 10 dagen niet meer. Ik hoop stiekem dat ik iemand kan vinden die er naar zou willen kijken. Advies is welkom! Is mijn “dress”-klokje, maar deze feestdagen zal ik genoegen moeten nemen aan een ander uurwerkje!

11 likes

Prachtig!

1 like

Delbana vandaag

25 likes

Tissot Camping

23 likes

Gelouterd en tijdloos deze B & M :smirk:

17 likes