Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

18 likes

Vanavond bij thuiskomst deze weer van stal gehaald. Blijft een heerlijk horloge, de Longines 8490:

30 likes

Straks vroeg uit de veren (5 uur) en deze ligt klaar voor de trip :smirk:



dé motor

25 likes

Wat een juweel :star_struck:

1 like

Kom jij ook wel eens in het blauwe gedeelte van het forum? :wink:

Dank je! :relaxed:

Ik wel, maar mij horloge zie ik daar niet zo snel terecht komen. Was mijn eerste vintage. Er heeft afgelopen maand wel een 8490 van @rorymoer te koop gestaan.

:sunglasses:

27 likes

Goedemorgen allemaal. Vandaag deze Kasper Jumper

17 likes

Nog een dag dezelfde topper:

25 likes

Een V&D horloge vandaag.

15 likes

@Joris2312 als je er een tegenkomt, zeker toeslaan. Ze zijn fantastisch. Ik heb er een maandje terug een verkocht, maar mijn andere 8490 blijft voor altijd in de collectie.

1 like

Foto met de telefoon, helaas te blauw.

Gisteravond ook een foto gemaakt onder de kap: de caliber 64.

16 likes


Zojuist ter overname aangeboden hier op HF

33 likes

Omdat de dag zo mooi begint, deze mooie Omega de ville jaren 60 :star_struck::sunny:

15 likes

Zomerse dag, zomers horloge :sunny:

31 likes

Even gewisseld naar een super automatic :wink:

18 likes

Timex Black Max uit de 70’s.

Is niet makkelijk te vinden !!! Even klikken op de foto want zoals wel vaker heb ik dat verkloot.

10 likes

Kun je niet ff de beeldverhouding aanpassen op je telefoon? Die gekke beeldbreed instelling is helemaal niks voor staande foto’s :smirk:

2 likes

Er zitten zelfs witte balken boven en onder. Geen wonder dat het forum daar niet mee om kan gaan. Gewoon croppen tot een meer vierkante verhouding. Zouden mensen dat echt zo lastig vinden? Is een fluitje van een cent, zelfs als je een digibeet bent.

1 like

Als je de foto 1:1 plaatst (dus vierkant, zoals men aangaf) dan schaalt het forum de afbeelding naar behoren :thumbsup: