Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Vandaag de dag door met een oude speedy Mark 2

18 likes

16 likes

Echt? Daar ga je spijt van krijgen.

1 like

Ben ik ook n beetje bang voor. Maar heb (te) veel horloges en moet budget vrij maken voor n hoger horlogedoel :grimacing:

Een typisch Guapo-modelletje: vintage, seventieslook, mooi merk maar geen high end en natuurlijk een gekleurde secondewijzer:

Oh, en niet te duur :slight_smile:

28 likes

Pandaaaa

30 likes

Voor Dé vintage kenner een toemaatje :innocent:


(een origineel werkje moet je laten zien :thinking: )

10 likes


Vandaag met de post ontvangen. Snel een foto geschoten.

25 likes

Netjes👍 Veel plezier ermee!

16 likes

En inderdaad, hij heeft er een broertje bij.
Dit broertje heeft wat tijd en aandacht nodig (kroon is niet helemaal correct en ik twijfel of de wijzers origineel zijn, maar de plaat lijkt echt gevlochten. Betoverend mooi.

@Pjotr1 samen met die rode hebben we zo een mooi setje :joy::joy:.

28 likes

Prachtig!

Seiko LCD met melodic alarm (A169-5000)

12 likes

Had hem op marktplaats ook gezien; heel bijzondere plaat, nog nooit eerder gezien.
Ik betwijfel ook dat de wijzers origineel zijn, maar daar moet wel aan te komen zijn.

Veel plezier met de aanwinst. :+1:

2 likes

Thanks, mocht je ergens wijzers tegenkomen stel ik een seintje erg op prijs.

1 like

Doe ik als ik wat tegenkom. :+1:
Overigens denk ik dat de makkelijkste manier is om een donor te kopen; daarvan de wijzers pakken en de rest weer verkopen. :sunglasses:

@Climholland Mooi man, wat een schitterende plaat. Die willen we natuurlijk dinsdag in het echt zien :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Die rechtse is echt leuk! Nooit eerder gezien met die bijzondere wijzerplaat. Het wordt zo langzamerhand tijd voor een ‘show je pr516gl’ topic, om alle variaties te kunnen zien :wink:

2 likes

Met dank aan de adviezen van @vinwat zitten de kroon en stem weer op hun plaats en kan deze klassieker weer om de arm.

23 likes

20 jaar geleden op de Rikketik gescoord.

28 likes