Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

Mwa, vind die stalen BOR band niet echt een match met de Speedy.

Hoe wel ik het liefst staal draag, zou ik 'm nog wel op een Bulang strap zien. Wellicht draagt dat ook fijner dan alle goedkope lederen bandjes die ik tot nu toe heb gebruikt.

Qua looks vind ik het echt top namelijk. Maar moet nog even over de prijs a 100+ euro over stappen :smile:

9 likes

Poe, spoor hem nou niet aan tot nog meer slechte bandenkeuzes op die prachtige horloges! :shushing_face::shushing_face::shushing_face:

Een oude ā€˜Avalon’ budget quartz met Junghans werkje, ± 1975

12 likes

tja…da’s wel heel mooi spul inderdaad, maar 100-130 vind ik ook wel behoorlijk heftig. Gelukkig voor mij zijn zie niet in mijn vintage polsmaat te krijgen…:sweat_smile:
ik meen dat ik de speedy hier ook wel eens voorbij heb zien komen op een donkerbruine hagedissen leren strap van @Ko-Banden Dat zag er ook wel chique uit.

ja, je hebt gelijk…ik ben het retrospectief ook niet heel erg meer met mezelf eens :smirk::rofl:

1 like

Heb maar een watchgecko bandje besteld net :slight_smile:
Met quick release, wel prettig. Vind 100-130 euro inderdaad wel erg duur voor een bandje.

@koekoek Binnenkort op jouw herhaaldelijk verzoek de 806 op leer hoor haha :+1::wink:
Wacht even op minder-warm weer…

1 like

oh crap…ze hebben wel kortere :smirk:

1 like

kiek…deze:

15 likes

Als je 'm chique wilt dragen, zeker nice :slight_smile:

Ik ben voor deze gegaan: https://www.watchgecko.com/simple-handmade-short-quick-release-watch-strap (lichtbruin). Iets meer casual.

Denk een mooi match met het verkleurde tritium.

Wow, dat is een lelijk uitgevoerde band, flinke gaten bij het stiksel en lijmklonten van heb ik jou daar… :scream:

Deze aan de pols vandaag :smirk:

21 likes

Stalen Seiko uit 1956.

27 likes

prachtig horloge en band! wat voor band is het? en waar heeft u 'm gekocht?

Vandaag de Tissot:

Fijne dag allemaal :sunglasses:

20 likes

1979!

18 likes

22 likes

Een Sovjet Strela chronograaf met caliber 3017

26 likes

Nog steeds deze eenvoudige Rus. Kan eigenlijk niet na die Strela en al dat andere moois hierboven.

18 likes

Nog ff gewisseld naar deze :slight_smile:

18 likes

vandaag een Zenith automatic, jaren 60

21 likes

Niet zo bescheiden, er gaat niks boven zo’n lekkere rode sunburst plaat. :+1:

2 likes