Welke vintage draag je vandaag? Deel IV

41 Jewels :flushed: . Ik kan me niet herinneren ooit gehoord te hebben van een uurwerk met meer stenen…

2 likes

Nooit gehoord van de Waltham 100 jewels?
Een marketingklassieker!
17 effectieve jewels, 83 jewels erin geplakt…

6 likes

Dat was een korte periode dat er een soort “race” was wie de meeste lagerstenen in een uurwerk kon bouwen. Fabrikanten speelden in op het geloof onder consumenten dat meer lagerstenen beter zou zijn.

4 likes

Ik heb nog een 64 steens Oriënt, en daar is ook een 100 steens versie van, knettergek inderdaad.

3 likes

2852 op BoR :clinking_glasses:

48 likes

Prachtig😍

1 like

@Jurtz
@Bernard
@MartijnV

Haha, nooit geweten. Tot vandaag dacht ik dat de GP gyromatic veel stenen had. Weer wat geleerd :+1:.

1 like

19 likes

Mooie combi!

1 like

Ben het met deze twee woorden eens :sunflower:

2 likes

Pfoe :drooling_face: :fire:

1 like

Absolute schoonheid! :heart_eyes:

1 like

Dat ziet eruit als een perfect huwelijk. Niet meer uit elkaar halen en koesteren zou ik zeggen!

1 like

16 likes

De crème brûlée buren.
Handwindertje.

Zijn erbij die weten hoe oud zij is?
Ik schat jaren 60? Of ouder?
serienummer

17 likes

Bijna Sinterklaas…

17 likes

Nog een weetje waar niemand over praat, maarr… de ETA 2451 is de basis voor de TUDOR 2483 !! én dat wil toch wat zeggen over het merk VERDAL én de Calibers die ze indertijd in hun horloges plaatsten :thinking:

21 likes

De Navigator op nieuwe schoenen, had hier nog een mooi Ko-bandje liggen dat er goed bij past.

23 likes

Deze draag ik met veel plezier. Op herhaaldelijk verzoek van @koekoek nu op een leren bandje! :slight_smile:

28 likes