Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Het is gewoon onmogelijk een lelijke foto te maken van dit horloge.

42 likes

Deze is anders wel écht spot-on. Belicht perfect de essentie van de ref. 9000.

1 like

18 likes

21 likes

22 likes

Het vervolg op de VNA’s: ook deze lagen op me te wachten :finland:. Op zoek naar modellen met donkere wijzerplaten kwam ik ook deze twee blauwe tegen. De linker is een jongenshorloge en blijkbaar weinig gedragen. Hij is mij met z’n 32mm iets te klein dus ik probeer 'm aan mevrouw Proenski te slijten :wink:
De ander is duidelijk gedragen en ik overweeg om, mits het uurwerk enzo in orde is, de kast een keer opnieuw te laten verchromen, bij wijze van projectje.

Haak ik @Lexaf weer even aan en kaboutervriend @PaulusB zodat ie deze post niet mist :grin:

Overigens prijkt de naam Leijona niet alleen op horloges maar ook op dit distillaat. Merken hebben verder niets met elkaar van doen maar ik vind ze allebei lekker :innocent:

18 likes

24 likes

Hahahaha, ja Jeroen, je moet die oude seniele grijsbaard een beetje helpen hè?

32 mm is inderdaad een rotmaatje, 33mm is altijd even wennen maar kan meestal nog nèt…
Wel mooi spul weer hoor :kissing_heart::ok_hand:t3:
De grote heeft mooie minuten strepen. Geeft het meer chique - sportief

1 like

Na weken klussen eindelijk weer eens een middag ontspannen, en natuurlijk mag er dan ook eindelijk weer een klasssieker om de pols

26 likes

21 likes

Mijn favoriet

37 likes

18 likes

Wij grijsbaarden helpen elkaar :+1:t3:

Eerlijk gezegd wist ik bij aanschaf niet dat ie 32 mm was. De maat staat er niet altijd bij, wel jongens horloge maar ja dat is 36 mm voor sommige ook nog.

Wel vol staal, da’s ook niet altijd het geval en waarschijnlijk mede de reden van de goede staat.

1 like

Opstap met een Oris (non)-waterproof

18 likes

Vanmorgen deze

Vanmiddag gewisseld met een andere vintage Seiko.

26 likes

Voor vandaag maar 1 horloge, de King Seiko. Wat een heerlijk horloge is dit toch. Ik draag hem zelfs liever dan mijn GS…

18 likes

$_84
Een heel vroege Certina DS met nog het 25-45 uurwerk.

26 likes

Laat op de dag…

19 likes

Leuk! Inspireert mij om de mijne klaar te leggen voor morgen! Moet wel eens een nieuw glaasje op, heeft nl wat craquelé in het plexi.

26 likes

Goedemorgen,

17 likes